Muhafazakarların şeytan küpü dedikleri küp geleli 27 gün olmuştu. Müstakil ev boyutlarında olan bir küptü bu. Dört kenarı dev ekranlarla çevriliydi. Ekranlarda ise durmadan yayınlanan halk pornoları dediğimiz filmler yayınlanıyordu. Şuan yayınlanan orta yaşlı bir çiftin zevkten uzak sevişmesiydi. Olayların ilk günü 33 milyon nüfuslu şehrimiz uyandığında, kentin en büyük meydanında duruyordu bu küp. Sabahın ilk ışıkları doğmadan, küp aydınlatıyordu şehri. Durmadan aynı şeyleri söyleyen bir adamın videosu vardı ekranlarda.
''Sabah uyandığınızda telefonunuza gelmiş hiçbir mesaj yoktu. Kalktınız ve en sevdiğiniz programın yeni bölümü için televizyonu açtınız. Programın kanalında siyah ekrandan başka hiçbir şey yoktu. Diğer kanallara baktınız ancak devlet kanalıda dahil hiçbir kanalda yayın bulamadınız. Bunun nedeni internet erişiminiz , televizyon ve telefon bağlantılarınız kesilmesiydi.'' Adam duraksadı ve devam etti. '
''Bunu kimin yaptığını düşünmenize gerek yok sanırım. Bana Sansürlü Adam diyebilirsiniz. Size verdiğim tüm kayıtlarda yüzüm mozaikli olacak. Şimdi asıl düşünmeniz gereken şeye gelelim. Eğer tüm erişimlerinizi tekrar istiyorsanız şuanda beni izlediğiniz ekranların altında bulunan kabinlerden göndereceğiniz, 1 milyon sex videosu sizi kurtaracaktır. Cd lerle birlikte kabinlere girecek ve cd yi gösterilen bölüme koyacaksınız. Ayrıca videoda suratlarınızın tanındığından emin olun çünkü kabin deki yüz tanıma sistemiyle video daki yüzünüz eşleştirilecektir.''
Sansürlü adamın videosu gece-gündüz hiç durmadan yayınlandı. Devlet istenilen şeyin yapılmasının asla mümkün olmadığını açıkladı. Halk sokaklara çıkarak devlete karşı propagandalar yaptı. Ancak ne halkın ne de devletin yapabildiği hiçbir şey olmadı. Sansürlü adamın konuşması ilk video gelene kadar tekrar tekrar yayınlandı. İlk video geldikten sonra video sahibini tebrik eden bir mesaj gönderdi ve durmadan ilk halk pornosu yayınlandı. Video da genç bir kızla 30lu yaşlarında olduğu anlaşılan bir adamın ateşli sevişmesi vardı. Adamla kız akla gelebilecek tüm şekillerde sevişiyor sonunda ise adam kızın kasık ve karnına boşalıyordu.
Ardından video tekrar baştan yayınlanıyor ve son buluyordu. Devlet, asla böyle birşeyin yapılmaması gerektiğini söylüyor tüm erişimlerin tekrar sağlanacağıyla ilgili teminatlar veriyordu. Devletin ikazlarına uyan halk bir süre sonra Sansürlü Adama, devlete güvendiğinden daha fazla güvendi ve ardı arkası kesilmeyen videolar gönderildi. Halk arasında bu videolara halk pornosu ismi takıldı. Gönderilen bir çok halk pornosunun eskiden çekildiklerini varsayıyordum çünkü tüm bağlantıların kesildiği, cehennem gibi bir zamanda, böyle ateşli ve zevk unsuru yitirilmemiş sevişmelerin olabileceğini tahmin etmiyordum.
Gönderilen tüm halk pornoları tekrar tekrar yayınlandı. En uzunundan en kısasına kadar, midemin dayanabildiğinden dayanamadığı fantezilere kadar hepsi arka arkaya yayınlandı. Birçok aile, çocuklarını dışarıya çıkarmamakta ısrarcıydı. Ancak kendileri bile evde sıkıntıdan duramıyorlardı. Çalışanlar bağlantıları olmadığından işlerini yapamıyor. Şirketlerde devlete bu rezilliğin hesabını sorarcasına yükleniyordu. Halk sokaklarda-birçoğu gelecek yeni mesajı bekliyordu ancak bekleyişte olanlardan çok masturbasyoncu gençler ekranların etrafını kapatıyordu.- belki de halk arasında en özgür olanlardı masturbasyoncular.
Ancak hala bir yaratıcının olduğuna inananlar ekranlarda yayınlananlardan çok bu gençlerle ilgileniyorlardı. Kendilerine özgürlükçü diyen ve masturbasyonculardan ayrılan bir genç türü daha vardı. Bu olayların hepsini sisteme baş kaldırış olarak görüyorlar ancak internet kullanımları sınırlandırıldığı için kendi aralarında Sansürlü Adama edilen küfürlerde duyuluyordu. Aslında internetlerine bu kadar düşkünlerken 1 milyon video yu nasıl bulamadıklarına hayret ediyordum. Ben bu çoğunluklu kutuplaşmalardan hiçbirine dahil değildim.
Benim dahil olduğum grup, toplum tarafından sindirilmeye çalışılmış olan gruptu. Eşcinseldim. Adım Chyntia. Lezbiyenim. Yani video daki adamlardan çok kadınlar beni etkiliyor. Herzaman iğrençlikle suçlanan bizlerden, daha fazla iğrenç fanteziye sahip insanlardı çoğunlukta olanlar.
Devlete karşı tüm ümitlerin tükendiği noktada kabinlerin önlerinde sıralar oluşmaya başladı. Cd lerini verenler eğer kendilerini izleyecek kadar arsızlarsa beklerler, kendilerinden utananlar ise koşar adımlarla uzaklaşırdı. Bazılarının videoları zaten daha önceden yüklenmiş oluyordu. Böyle durumlarda dev ekranların üstündeki sayaç hiç değişmez ve orman hayvanlarının sesine benzeyen bir sesle videonun daha önceden yüklenmiş olduğunu ikaz ederdi.
Bende sıraya bir kez girmiştim. Sahip olduğum tek videoyu verecektim kabine. Zaten yeterince ahlakı bozulmuş toplumun, lezbiyen ilişki için herhangi bir karşı çıkışta bulunup bulunmamalarından çok, hangi tepkiyi vereceklerini merak ediyordum. Beni taşlayarak öldürebilirler. Devletin eline vererek idam edilmemi bekleyebilirler veya daha bir sürü işkence türünü deneyebilirlerdi ancak en ufak bile tavizi olmayan halkın ilk seçeneğe olumlu bakacaklarını düşünmekteydim.
Benden önce hiç eşcinsel ilişki videosu görüntülendiğini görmemiştim. Sansürlü Adamın bu videoları yayınlamadığını düşünmüştüm en başta ancak benden sonra eşcinsel videoları artmaya başladı.Bu güne kadar binlerde video verildi. Kendini düşünen halk eşcinsellere karşı hiçbir karşıt davranışlarda bulunmadı. Bir yerden halkı kutuplara bölen bu dev ekranlar, güngeçtikçe birleştirmeye başlıyordu.
Evet bugün 1 milyon videonun tamamlanacağı gün olacak sadece bir kaç video kalmasına rağmen daha önceden yüklenmiş video ihtimaline karşı, kabinlerdeki sıralar bu günde devam ediyor. Tüm halk son videolardan sonra gelecek mesaj için sokaklarda-çocuklar, ergenler, ebeveynler- herkes mesaj için bekliyor ancak bekleyiş esnasında yeni videolarda izleniyordu.
Yeni videolar, ergenlerde bile cinsel istek oluşturamayacak kadar yavandı. Artarda 10 kişiden sonra bir video daha yüklendi geriye sadece son video kalmıştı. Son video için uzun süre beklenmesi gerekti. Ama sonunda bir kızın bakireliğini kaybedişini gösteren bir video daha eklendi. Kız için bu an sex yaşamının başlangıcı olmuştu ancak tüm halk için bir sondu. Evet 1 milyon video tamamlanmıştı.
Yeni mesaj için uzun süre beklememiz gerekti. Hatta bir ara kandırıldığımızı bile düşündüm Ama sonra Sansürlü Adamın sesini duyduk:
''1 milyonu tamamladınız.'' Yine hiç bir hitap sözcüğü kullanmadan konuşuyordu. Ancak bu sefer ki videoda eksik olan bi şey vardı. SANSÜR. Adamın yüzü olduğu gibi görünüyordu. Daha önce beni hep mozaikli göreceksiniz diyen adam, şimdi karşımızda duruyordu. Suratında dikkat çeken ilk şey kaşları olmuştu. Normal koşullardan daha kalın kaşlara sahipti. Ancak kirli sakalıyla birlikte adamı oldukça karizmatik gösteriyordu. En az kaşları kadar koyu renk olan gözleri sanki herkese aynı anda bakıyormuş gibi ekrandaydı. Çok şaşırtıcıydı, uzun süredir hoşlandığım tek erkek sapık bir psikopattı.
''Görevinizi layıkıyla yerine getirdiniz. Aslında tüm bunları yapacak kadar cesur olduğunuzu tahmin etmemiştim. Çok sadık ve demokratik devletinizinde tüm bu saçmalıklara göz yumacağını düşünmemiştim. Aslında devletinizin sözlerine güvenmeniz gerekirdi.''
''Tamda size söyledikleri gibi tüm erişim sıkıntısını halledebilirlerdi. Yapacakları ve aktifleştirecekleri yeni uydularla sorunlarınız giderilebilirdi ama bu aylar alacaktı. Siz ise kendi rezilliğinizi izleyecek kadar utanmaz aynı oranda aylarca bekleyemeyecek kadar da sabırsızdınız. Sizden cd yerine ceset istesem bunuda hiç çekinmeden yapacağınız ortada. Ancak ben bile bunu isteyecek kadar zalim değilim. Veda vakti yaklaştı en az benim kadar sapık ruhlu dostlarım. Tüm erişimleriniz bu video biter bitmez tekrar sağlanacak. ''
Sansürlü Adam-adını söylememişti - son sözlerini söyledikten sonra çıkardığı bir silahı çenesinin altına dayadı.
''Cehennemde görüşmek üzere dostlarım.'' dedi ve silahını ateşledi.