''Może i nie jestem kotem, ale również spadam na cztery łapy''.

420 56 18
                                    

Dziewczyna siedziała na drzewie i machała nogami. Dzięki gęstym liściom nikt nie był w stanie jej dostrzec, no chyba, że miał zamiar stanąć pod samym drzewem i spojrzeć w górę. Jednak nic takiego się nie wydarzyło i ludzie mijali biedne drzewko z obojętnością. W sumie, nawet jeśli by ktoś dostrzegł [Kolor]oką, to i tak nic by sobie z tego nie zrobiła, a tylko spróbowała by zrzucić na niego ul, który akurat wisiał obok niej.

Tak, zdecydowanie miała zły humor.

A to wszystko dlatego, że nikt nie przyznał się do zniszczenia jej kwiatków. Oczywiście nie obyło się bez uszkodzenia jednego z Servampów.

[Imię] zaśmiała się cicho pod nosem.

Biedny Kuro. Naprawdę blisko zapoznał się ze ścianą.

Ale wracając, dziewczyna postanowiła ulotnić się z domu i trochę ochłonąć, by więcej wampirów nie ucierpiało.

- Och, proszę! Podejdźcie bliżej i podziwiajcie moje magiczne sztuczki!

A któż to postanowił przerwać tej jakże spokojnej dziewczynie, ten jakże spokojny odpoczynek?

[Kolor]włosa spojrzała w dół i dostrzegła różowowłosego mężczyznę. Choć dla niej była to kobieta.

- Mam jakby déjà vu... - Mruknęła do siebie, nachylając się lekko, by lepiej dostrzec okularnika. - Taa... to ten popaprany gościu co mnie kiedyś ugryzł. Albo laska, jak kto woli.

[Imię] skrzywiła się i potarła szyję, choć nie było już na niej ani śladu.

Aczkolwiek przez to, że puściła jedną ręką gałąź, której się trzymała, niekontrolowanie bardziej przechyliła się do przodu, przez co runęła w dół.

Tuż obok wampira, który od razu zamilkł, tak samo jak tłum wokół.

Dziewczyna leżała chwilę twarzą w trawie, po czym podniosła się chwiejnie i wypluła jakieś koniczyny.

- Może i nie jestem kotem, ale również spadam na cztery łapy. - Wytłumaczyła niewzruszona.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 13, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

''Kamelie'' - Tsubaki x Reader [Servamp]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz