Bölüm 2

413 5 0
                                    

BUKELEMUNUN AĞZINDAN 

"Kıvırcık inanmıyorum çok rezil olduk ya ! Çocuğun ipini çormuşuz gibi oldu.Hem de okulun en popüler çocuklarından biri olan bay egoistin !" dediğimde hala yanağımın yandığını hissediyordum.

"Kanka boşver." dediğinde kıvırcığa baktım.

"Öyleyse teşekkür ederiz ne demek abi ? Ben o kadar açıklama yapmaya çalışırken !"

"Kanka boşver.Bu gibi durumlarda böyle yapacaksın!" dediğinde kendimi tutamayarak gülmeye başladım.Arkadan kalabalık bir ses gelince arkamı döndüm.Arkamı dönmemler bay egoist ve grubunu görmem bir oldu.Her zamanki gibi ukala bir şekilde gülümsüyordu.Kafamı hemen çevirirken yüzümü ekşittim.

"Dakika bir gol iki kıvırcık.Yine rezil olduk.Sanırım konuştuklarımızı duydular." dedim fısıldarken.

"Şaka de bukelemun, lütfen!" dediğinde kafamı bu acı gerçeği belli edecek şekilde yere eğdim.Servislerimiz ayrı olduğu için ayrılma noktasına gelmiştik.

"Ben seni akşam ararım." dediğimde ayrılmıştık.Gözümün ucuyla arka tarafa baktığımda bay egoistin grubuda ayrılmıştı.Hızlıca servisime giderken yere bakmaya özen gösteriyordum.Servise bindiğimde her zamanki gibi çömler servisi doldurmuştu.Gözlerimi kısıp onlara baktıktan sonra  üçüncü sıraya oturup kapşonumu taktım.Evim dünyanın bir ucundaydı ve okuldan eve gidene kadar tam bir saat geçiyordu.Ama bünyem sağolsun ben de o bir saati değerlendirip uyuyarak geçiriyordum.

Gelen seslerle gözlerimi araladım.

"Bukelemun uyan !Yine mi uyuya kaldın ! Bir gün alıp götürcem seni!" diye bağırdığında servisçi abi ben hala " ben nerdeyim abi ya " edasıyla etrafıma bakıyordum.Sonunda geldiğimizi anlayıp abiye sinsice gülümsedikten sonra servisten indim.Servisçi abinin beni sevmediğinden emindim.Daha önceki ettiğimiz kavgalarla da bunu çok açık belli etmişti zaten.Servise ilk geldiğimde kimse konuşmuyordu birbiriyle bile.Ama senenin sonuna doğru servisin çılgın hali beni bile şaşırtmıştı.Bir gün herkes abiye diklenince abi "Bu servisteki herkesi sen örgütledin.Ele başı." gibisinden suçlamalarla çok kalbimi kırmıştı.Ben kim örgütlemek kim ? Gerçekten ayıp (!)Peki umrumda mıydı ? Tabiki hayır.

Bu yeni taşındığımız erden hiç haz etmiyordum.Çok ıssız ve çok korkunçtu.Apartmandan eve çıkarken korkuyordum çünkü daha geçenlerde alt komşumuza hırsız girmişti.Aslında korkmuyordum da işte boşuna başıma bela almaya gerek yok tabi ki.Herzamanki gibi hızlı adımlarla eve çıkıp anahtarla kapıyı açtıktan sonra kendimi eve attım.Gider gitmez aynaya baktığımda bir kez daha hayattan soğudum.Yine saçım başım birbirine girmişti.Ve bugün ilk defa bay egoist bize bakarak konuşmuştu.Hem de ben bu haldeyken ! Gerçi bay egosit beni zerre kadar ilgilendirmiyordu ama grubun diğer üyesi olan , bay egoistin en yakın arkadaşı kütük de ,bay egoistin yanındaydı.Yüzümü ekşittikten sonra odama geçip üzerime pijamalarımı giydim.Yine her zaman yaptığım gibi kendimi yatağa atıp gözlerimi kapattım.

Uyumaya çalıştıkça aklıma o an geliyordu.Ay ne kadar aptaldık.Bir de bizimle ip atlayacaklar diye mutlu olmuştuk.Ne kadar romantik beraber ip atlamak değil mi ! Ama bizim yanımaza gelirken kızların bakışları da her şeye değerdi doğrusu.Yüzüme bir gülümseme yayılırken telefonum çaldı.

"Kanka..."

"Kanka...."

"Kanka..."

"Kanka..."

"Tamam kıvırcık yeter!" dedikten sonra gülmeye başladık.Her birbirimizi aradığımızda iğrenç bir şekilde kanka diye bağırırdık.Neden mi ? Bir amacımız yoktu doğrusu.

"Ay aklıma geldikçe bir garip oluyorum.İlk konuşmamızın böyle rezil edici olması hiç hoş değildi."dediğinde kıvırcığa hak verdim.

"O çocuğu hiç sevmiyorum.Ben onun kadar egoistini görmedim ya.Ben ona yüzüm renkten renge girerken açıklama yapıyorum o ise umursamaz bir şekilde sırıtıyor.Tam bir mal."

"Sakin ol bukelemun.Sende ne diye açıklama yapıyorsun ki ? Biraz kuğul ol be dostum."

"Doğru kıvırcık.Bu gibi durumlarda böyle yapılır diyerek çok kuğul oluyoruz." dediğim de kıkırdadık.

"Aman neyse yarın napacağız ?"

"Bilmem.Bizi hatırlamaz bence ya.Yani en azından umarım."

"Aynen.Neyse ben kapatıyorum.Hadi yarın görüşürüz." 

"Görüşürüz." dedikten sonra telefonu kapattım.

Yarın ne olacaktı acaba ? Yine her zamanki gibi bu sefer nasıl rezil olacaktık çok merak ediyordum!

Arsız KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin