//Beth//
Paskutinė diena čia. Tai turbūt vienintelis geras dalykas per šitus dvylika mokslo metų. Pagaliau mes galėsime palikti šį velnio prakeiktą pastatą.
Iš minčių mane ištraukė į mano galvą pataikęs popieriaus rutuliukas. Pakėliau galvą ir pamačiau kitoje stalo pusėje sėdinčius savo draugus, kurie krizeno iš manęs. Žinojau kas metė man į galvą tą sumautą popieriaus šūdą.
-Užsikrušk Haroldai.-sušnypščiau.
-Nusiramink Elizabeth. Tau reikėtų pralinksmėt.-nusijuokė vaikinukas.
Harry yra linksmas vaikinas, kuris galėtų tave pralinksminti net ir juodžiausią dieną. Aišku kartais jis taip užknisa, kad net trenkus su plyta į galvą, nieks nepasikeistų. Bet jis vistiek vienas iš mano geriausių draugų.
-Aš tiesiog nekantrauju iš čia dingti. Visus dvyliką metų šito laukiau.-sumurmėjau apžiurėjus visą valgyklą.
-Patikėk mes tuoj iš čia dingsim. Liko trys pamokos mažute.-sukikeno Camilla, vėl apsikabindama Harrio kaklą.
Camilla yra nuostabi ir ištikima draugė. Taip pat ji yra Harry Styles mergina. Manau jie užsibus tikrai ilgai.
-Greičiau pradėsim, greičiau baigsim.-sumurmėjau nuskambėjus skambučiui.
Užsimečiau savo rožinę kuprinę ant vieno peties ir patraukiau link ekonomikos kabineto. Šios pamokos nekenčiu dėl dviejų dalyku. Tai yra mokytojas Brunskis ir mano suolo draugas Liam Payne.
Liam yra malonus, bet taip pat ir labai erzinantis vaikinukas. Jis yra iš mūsų draugų rato. Aišku Payne nemoka būt nemandagus, todėl savo šypsena paverge kiekvienos merginos širdį. Tiesa pasakius jis – mergišius.
-Sveikas Payno.-pavėliau bruneto plaukus ir sudribau kėdėje šalia jo.
-Sveika pupa.-jis nusišypsojo man savo klasikine šypsena.
Netrukus į klasę suėjo visi mokyniai ir pamoka prasidėjo. Ponas Brunskis burbėjo palei nosį savo nesamones apie šitą šūdą, lyg jo kažkas klausytų, o mokiniai maigė savo telefonus.
***
Štai ir baigėsi tos trys pamokos. Pagaliau galima nešdintis iš čia. Laukiau visų savo draugų stovėjimo aikštelėje. Nei vienas iš jų nenorėjo nei kiek pasiskubinti. Suknisti liurbiai. Netrukus prie išėjimo pamačiau Zayn, Niall ir Bae.
Zayn buvo mano simpatija. Neesu tikra ar jam esu tik draugė ar kas daugiau, bet jis tikrai buvo tobuliausias vaikinas. Juodi, kaip anglis, plaukai, tobula alyvinė oda ir daug tatuiruočių. Manau, kad niekada negausiu jo dėmesio, bet niekada to ir nesitikėjau.
Niall yra peroksidinė blondinė, kuriai rūpi vien tik Bae ir jis pats. Galima sakyti savimyla, bet labai romantišas ir jautrus.
Bae, mergina be baimės jausmo ir turinti nuostabų balsą. Ji užsiema dainavimu. Taip pat yra vietoje nenustygstanti asmenybė.
-Ka Beth?-Zayn paklausė, permetęs ranką man per pečius.
Pripažystu, nesitikėjau tokio jo veiksmo, todėl nuraudau.
-Wow. Elizabeth nuraudo. Kažkam patinka Zenn.-sudainavo Bae.
Dar labiau nuraudau. Greit užsidengiau rankomis veidą, kad jie nematytų. Išgirdus aplink save krizenimu, supratau, kad niekur nepabėgsiu.
-Kur kiti?-paklausiau, pagaliau atsidengus veidą
-Nežinau. Jie turėtų greitai čia būti.-sumurmėjo Bae, prieš įsisiurbdama Niall į lūpas.
Tobula pora. Netrukus pamačiau ir likusius savo draugus. Harry su Camilla, Liam ir Louis su Danielle.
Louis ir Danielle yra seniausia pora mūsų rate. Jie susitikinėja daugiau nei keturis metus. Jie abu yra labai skirtingi. Louis lyg nesubrendęs vaikas, o štai Dani – lyg mamytė. Pamišusi dėl futbolo ir dietinės kolos.
-Ką draugužiai?-paklausė Dani.
Neklausiau ką jie toliau kalbėjo. Išsinėriau iš Zayn glėbio ir įsėdau į savo Mustangą. Aš dievinu senesnes mašinas, o ypač Amerikietiškas. Netrukus į mano mašiną susitalpino ir likę. Aišku, ne visi tilpo, tad kai kurioms merginos teko sėsti ant savo vaikinų kelių.
***
-Žinai, Harry parašė, kad turi įdėją ir prasė pridėti visus.-sumurmėjo Camilla.
Dabar maždaug dešimt valandų vakaro, o su Camilla kalbam apie šešias valandas. Netrukus ji pridėjo visus mūsų draugus į mūsų pkalbį.
-Sveiki.-visi vienu metu pasisveikino.
-Skelk ką norėjai Hazz.-tarė Camilla.
-Kaip žinot mes jau baigėme dvyliką klasių. Tad manau, kad mums reiktų tai kažkaip atšvesti.-visi linktelėjome, duodami sutikimą su jo idėja.-Taigi mano tėtis turi nedidelę trobelę Šiaurės Dakotoje. Ten yra gan miškingas priemestis. Nors dabar ten daug sniego, bet gi linksmiau. Ką manote?-paklausė.
Susidarė gana nemaloni tyla. Nemanau, kad kas norėtų atšvesti savo išleistuves prakeiktame miške, be jokio interneto ryšio ir normalaus tualeto.
-Manau galėtumėm.-tylą prasklaidė Zayn.-Galėtumėme užsileisti garsiai muzikos ir mums niek neiškviestų policijos kaip anamet.
O taip, anamet mes deviniese tiek įsisiautėjome, kad mums iškvietė mentus ir teko visą naktį praleisti areštinėje, iki kol avažiavo mūsų tėvai. Bet bent jau buvo linksma.
-Gal būt ir gerai sakai, bet rimtai? Nebijosi būt užpultas kokio briedžio?-paklausė Dani.
-Rimtai Dani? Briedžiai nepuola, bukaprote tu.-pavartė akis Liam.
-Aš tai pavyzdžiui byjau. O jai ten kokie kanibalai gyvna? Tikrai nenoriu mirt per savo išleistuves.-nejaukiai tariau.
Nenorėjau pasirodyti didelė bailė, kokia išties esu, bet tikrai nerizikuosiu eit į kažkokį mišką dėl to, kad mane suvalgytų. Pasiimsiu švęsto vandens, jei važiuosim.
-Nebyjok mažute. Visada apgynsiu.-mirkteljo man Zayn, o aš eilinį kartą nuraudau.
Trumpai pašnekėją apie šią kelionę, galiausiai sutikome. Išvažiuojame iš čia po savaitęs ir turėtumėme ten užtrukti apie kelias dienas. Nemanau, kad kas gali atsitinkti per kelias dienas, ar gali?
Mi.
YOU ARE READING
Devynios Valandos Iki Aušros
HorrorRinkis savo posukius atsargiai. Kiekvienas žingsnis gali pakeist tavo visą istoriją. Kiekvienas žingsnis žingsnis lemtingas ir tik devynios valandos padaryti viską teisingai. Coveris by: @YourNightmare889 SHORT - HORROR STORY (Bus necenzūrinių žodži...