5-o

727 120 44
                                    

Birbirine sarılı kollar çözülüp karşılıklı oturmuşlardı kanepede. Taehyung ilgi ile Jeongguk'u izliyor, anlatacaklarını bekliyordu. Jeongguk ise utanmıştı, pat diye sarılınır mıydı öyle, kendine kızmaktaydı.

"Ne oldu balım?" Taehyung Jeongguk'u konuşmaya teşvik etmek adını sormuştu. Aslında Jeongguk'a hep balım derdi, fakat bu sefer ikisinde de başka hisler uyandırmıştı bu sözcük. Utandıkça utanan Jeongguk boğazını temizledi ve anlatmaya koyuldu.

"Okula gittiğimde Jin ve Namjoon hyung ile konuşuyordum, Jimin geldi. Ben de sinirlendim, neden sinirlendiğime ben de anlam veremedim. Sonuçta Jimin yakın bir arkadaşım, yine de onu görmek beni sadece sinirlendirmişti. Sonra ona çıkıştım -ne diye çıkıştım emin dahi değilim. Herkes garipsedi durumu. Ben bile garipsedim!

Jiminden özür diledim, o da hemen hiçbir şey olmamış gibi davrandı. Hem güzel hem de iyi biri Taehyung. Herkesin sevebileceği biri.

Kafam karışık sanırım benim, karnım hep ağrıyor ve hiç de iyi hissetmiyorum."

Konuşurken bazen hararetlenen bazen sesini kısan Jeongguk küçük bir çocuk gibiydi, Taehyung içini çekti, sonrasında Jeongguk'un omuzlarından tutup kucağına yatırdı. Gözleri büyüyen Jeongguk ne olduğunu anlayamadan Taehyung'un parmaklarını saçlarında hissetti.

"Benim anladığım, Jimin güzel -ve iyi biri- diye sinirlendiğin için kendini kötü hissediyorsun, peki balım, kendi güzelliğini neden görmüyorsun da sinirleniyorsun -sonra üzülüyorsun?" Taehyung kucağına yayılan saçları severken Jeongguk'un bu hassaslığını ilk kez görüyordu. Gözlerini yummuş, ağlamamak adına dudağını dişleyen Jeongguk küçük bir çocuk gibiydi. "Jimin'in yakışıklı bir suratı var ve çok iyi biri. Senin bile sevebileceğin biri."

"Sen benim dünyada gördüğüm sen sevimli şeysin Jeongguk." Düşünceleri fısıltılar halinde Jeongguk'un kulaklarına ulaştı. Gözleri aralanan Jeongguk'un gözlerinden bir damla yaş aktı. Göz teması o kadar güçlüydü ki ikilinin kalplerinden içlerine ılık sular yayıldı.

"Hem neden seveyim ben Jimin'i?" Burnunu çekti Jeongguk, "Çünkü dedim ya herkesin seveceği biri." Taehyung parmaklarını Jeongguk'un yüzüne indirdi. "Benim değil." dedi. Parmakları tüy hafifliğinde Jeongguk'un alnından burnuna indi. Burnunu çeken Jeongguk'a kıkırdadı. "Gerçekten mi?" dedi. Başını salladı Taehyung.

Jeongguk elleriyle göz yaşlarını sildi, Taehyung Jeongguk'un ellerine parmaklarını sardı. "Sevemem ben Jimin'i" dedi. Kalbi hızlandı Jeongguk'un, "Neden?" dedi, neden kalbi hızlanıyordu ve neden Jimin'i sevememesine bu denli mutlu oluyordu; her ikisini de sordu aslında.

Omuz silkti Taehyung, "Bilmem, sevemem işte." dedi.

fihi ma fih | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin