6-o

673 115 10
                                    

Taehyung sadece 'bilmem' demişti fakat Jeongguk tüm cevaplarına kavuşmuştu. Jeongguk'un elleri Taehyung'un şakaklarında iken, Taehyung kedilere benzerken, bir kaç saniye daha kalmasına gerek yoktu o huzurlu vaziyette; Jeongguk'un hisleri tetiklenmişti çoktan, küçük kedilere benzetmesi de bundandı -hatta mutfakta utanmaları ve Jimin'e çıkışları bundandı.

Jeongguk cevaplarını bulduğu için bir nebze iyi olması gerekirken telaşa kapılmıştı çünkü bilinmezlik ve cevap arayışı içinde olmaktan daha kötü bir noktadaydı. Yine iki sene önceki aptal çocuğa dönüşmüştü, Taehyung onu sevmezdi ki neden yine aynı hatayı yapmıştı?

İki sene önce Taehyung onu sevmemişti, onu küçük bir kardeşten öteye almamıştı, onun ilgilisini işlerini yaptırtarak kullanmıştı. Kötü biri değildi Taehyung, Jeongguk'un onu sevdiğini hiç anlamamıştı sadece. O pek anlamazdı gönül işlerinden; huysuz biriydi zaten pek seveni olmazdı, Taehyung'un da birini sevdiğine tanık olmamıştı.

İçine büyük sıkıntılar doluşmuştu, önceki karın ağrısından, dedi ya, daha beterdi.

Yatağında uzanıyordu, nisan yağmurlarını duyuyordu. Taehyung sevmezdi yağmur sesini, özellikle şiddetlilerini.

Yağmurlu bir günde ikisi de evdeyken tedirgince dışarıyı izlediğini ve kanepede büzüştüğünü hatırlıyordu. Ona ballı süt yapmıştı. Hatta Taehyung ona o günden sonra hep balım demişti.

Yatağından fırlayıp ballı süt yapmak için mutfağa gitti, içindeki sıkıntıyı atmak adına arada offlayıp puffluyordu.

Taehyung mutfaktan gelen seslerle, yalnız başına odasında kendini yiyeceğine mutfağa gitti. "Ne yapıyorsun balım?" Birden sıçrayan Jeongguk, Taehyung'a dönüp "Ödümü kopardın!" diye bağrındı. Taehyung ona aldırmadan yanına yaklaştı, Jeongguk'un kaynattığı süte ve hazırladığı bardaktaki ballı kaşığa baktı. Jeongguk Taehyung'un yüzünün aydınlandığına şahit oldu.

"Beni mi düşündün sen, bak bakayım bir bana, baksana Jeongguk!" Yüzü kızaran Jeongguk -yine- bağrınan Taehyung'a bakmıştı. Taehyung'un gözlerinde minnet ve bazı heyecanlı kıpırtılar görmüştü. Taehyung da Jeongguk'ta o heyecanlı kıpırtıları görmüştü.

Fakat anlamamışlardı. Etraflarında insanlar olsa "Birbirini ne kadar çok seviyorlar, baksana!" diye birbirini dürtüp fısırdaşırdı, o zaman belki anlarlardı bu heyecanlı kıpırtıların adını fakat onlar anlamamışlardı.

"Teşekkür ederim balım." dedi Taehyung, kalbi sıkışmıştı. Sanki yağmur durmuştu da tüm büyüleyici koku balla birlik olup onları sarmalamıştı. Omuz silkti Jeongguk, "Komedi programları oluyor bu saatlerde, uyuyamayacaksan izleyebilirsin." dedi. Taehyung ise "Kendine kahve hazırla, sen de benimlesin." diyip odaya -tahmini olarak kanepesine- geçti.

Taehyung'un gidişini izlerken heyecandan uyuyakalamayacak olduğunu bilse bile kendine de kahve hazırlamaya başladı Jeongguk. Sanıyordu ki, gece uzun olacaktı, gece uzun olmalıydı.

fihi ma fih | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin