@MrsAmyStyless : Daca ma intreaba cineva ce carte poate citi de pe Wattpad, asta e prima pe care o recomand. Pe langa faptul ca ideea este originala, povestea asta are de toate. E genul ala de carte care-l face pe cel ce citeste sa treaca de frontiera obisnuita dintre cititor si poveste. Cel putin, mie asa mi s-a intamplat! Pur si simplu se produce empatie. E foarte usor in cazul acestei carti sa intri in pielea personajelor. Felul in care este scrisa este extraordinar si se vede daruirea scriitoarei si pasiunea cu care scrie. Si sunt de parere ca scriitorii buni nu sunt neaparat cei cunoscuti si care au carti publicate in lume. Din pacate, unele diamante sunt foarte bine ascunse, iar fata asta merita sa fie vazuta si apreciata pentru talentul ei mult mai mult decat este deja. Totul in DL iese in evidenta, de la personajele principale pana la cele mai mici detalii care intr-un final se dovedesc a fi chiar lucruri esentiale. Genial, nu-i asa? Iti trebuie maxima atentie cand o citesti si cu toate astea nu este o carte greu de citit. Privind din toate punctele de vedere, e imposibil sa gasesti un defect la ea. Tot scenariul este gandit cu minutiozitate si pus cap la cap cu multa grija si o deosebita atentie. Iti dai seama de asta in timp ce avansezi de la un capitol la altul, pentru ca totul tine de anumite lucruri aflate in stransa legatura.Ca sa vorbesc un pic si despre protagonistii cartii, incepi imediat sa-i iubesti sau sa-i 'simti' asa cum spune o persoana pe care o admir foarte mult si este o expresia pe care o intalniti in carte si pe care o s-o adorati imediat. Revenind la ce voiam sa zic defapt, Katherine si Harry sunt doua personaje ale caror caractere sunt unele dintre motivele pentru care devii maniac dupa cartea asta. Doi magneti care se atrag ingrozitor. Exact asta sunt! Iubirea dintre ei doi este atat de intensa si traita cu atat de multa pasiune incat te face sa-ti doresti sa treci si tu prin sentimentele pe care le au ei. Curse, droguri, trafic de arme, pericol, inamici, inocenta, iubire, moarte, familie, viata, prieteni, amintiri, cosmaruri, obsesie, dependenta, pasiune, adrenalina, sunt cuvinte cheie ale acestei povesti si care adunate la un loc creeaza o carte incredibila. Singura problema pe care o s-o aveti dupa ce incepeti sa cititi cartea, este ca n-o sa stiti cum sa va opriti din a o citi !
Țin să vă anunț că fiecare persoană are o părere proprie, deci vă rog, fără ceartă !
CITEȘTI
Povești care merită citite || wattpad
AlteleAici puteți citi părerile unor scriitori despre diferite povești . Aici puteți alege orice carte pentru a o citi , și nu veți regreta. Aici intrați în lumea adevăraților scriitori.