konečně sem našla své štěstí

4 0 0
                                    

Valentýnka je devatenáctiletá dívka která má pár dobrých přátel ale jedna z nejlepších je Julie. Julie chodí s Valentýnkou do práce obě dělají makléře v jedné velké firmě. Ale když Julie začala s králíci hopem tak se zblížili ještě více Julie vzala párkrát na trénink i Valentýnku té se to velice zalíbilo tak si řekla že by to chtěla začít dělat na plno. Julie za to samozřejmě byla ráda protože s těch lidí co tam chodili neměla ani jednu přítelkyni. Hned druhý den začali nakupovat všechny věci klec, postroj a další. Ale hned vzápětí když už vše měli nakoupené si uvědomila že vlastně všechny tyhle věci kupovala úplně na nic a proč zeptala se jí Julie když si to potichu řekla pro sebe a Valentýnka hned odpověděla když nemám žádného ušáka. A jo prohlásila Julie tak šli tak pokleslé každá k sobě domů. Hned na dalším tréninku to všechno Valentýnka vyprávěla trenérce Gabině a ta Valentýnce udělala nevídanou radost Gabina totiž řekla že zrovna prodává vyskákaného králíka s jménem leonka a rovnou se zeptala jestli si to s ní nechce skusit Valentýnka samozřejmě souhlasila pár tréninku s ní trenovala a pak přišel zlom leonku chtěl nějaký pán koupit naštěstí až za pár týdnů.

Valentýnka a její nejlepší přítelkyně leonka Kde žijí příběhy. Začni objevovat