Bod zlomu

1 0 0
                                    

Valentýnka měla leonku vážně ráda proto se rozhodla si jí koupit když si jí přivezla domů ukázala jí celý byt a pak jí dala do nové klece a napsala trenérce Gabině ,,Gabi já sem tak šťastná našla sem nejlepší kamarádku" byla vážně šťastná. Každé ráno jí dala ven z klece a společně posnídala vratila jí s klece a šla do práce. Ale od té doby co měla leonku tak si vůbec nevšimla Julie Julie s toho byla hodně smutná a měla hroznou touhu se pomstít ale to ráno se Valentýnce stalo osudným protože zrovna si povídala s Barčou, Alčou a Luckou o leonce a v tu chvíli tam přišla Julie zpočátku byla klidná ale pak najednou vybuchla a řekla ,,hlavně že jí máš tak ráda ale mě si ani jednou nepoděkovala za to že si díky mě k tomuhle sportu přišla" Barča, Alča a Lůca tam jen tak stáli a vypadalo to jako by ztratily řeč. A Julie prohlásila leonku už nikdy neuvidíš. Valentýnka se nejdřív zasmála a dívky s ní ale pak pochopili že to Julie myslí vážně a Valentýnka se rozbrečela slzy jí tekly po tváři. Takže jediné co Valentýnka mohla udělat a také udělala bylo to že běžela za šéfem a řekla mu že si bere dvou měsíční dovolenou. Doma zamkla dveře a celé dva měsíce nevycházela bála se totiž aby leonka jednou neskončila někde jinde.

Valentýnka a její nejlepší přítelkyně leonka Kde žijí příběhy. Začni objevovat