....ir jog svėtainėje ant fotelių sėdi visi kuriuos palikau išvažiavusi.
- Kur tu buvai? - prie manęs pribėgusi ir smarkiai apkabinusi paklausė Sel.
- Parduotivėje. O kažkas buvo? - žinojau jog blogai darau meluodama, bet koks skirtumas.
- Melagė. Mum viską Harry papasakojo! - pradėjo šaukti Sel.
- Na gerai. Na kažkoks Tomas mane pagrobė ir žodžiu pasakė jog jis mane įsimylėjas seniai ir jam niekaip to neišejo pasakyti nes aš nuo ji bėgdavau kai tik jį pamatydavau. - papasakojau aš. - poto aš su kirviu sukapojau jo kamera. Ir veliau mes vareme į parde nes aš paparašiau jog mane paleistu, bet jis pasisiūlė savo kompanija lig namų. Tadd mes nuvarėme į parde tenai apsipirkome. Kaip matote.- parodžiau į maišus.- ir kai jau norėjau lipti jis mane pabučiavo. O aš žinoma atsakiau ir mes laižėmės mašinoje. - tai pasakiusi vos nepratrukau juoktis. Omg. Ir jie visi isižiojo.
- Pala, pala. Omg.. Rmt? Žiauri tu Ky.! - ji suprato jog tai sarkazmas ir mes pamačiusios jų išraiškas vien iš juoko vartaliojomės ant žemės.
- Nieko nebesuprantu. - tarė Ty.
- Okey jau okey. Čia sarkazmas buvo. Jis mane pabučiavo tik aš neatsakiau į jo bučinį ir išėjau. Xd. Omg jog būtumėte mate savo veidu išraiškas cj mirtumėte negyvi. - vos išlemenau oer juoką. Tada mes su Sel atsistojome ir sudėjome visą maistą ant stalo svetainėja ir įsitaisėme ant fotelių. Iš dešnės man sedėjo Harry, o iš kairės Sel. Aš į savo glėbį pasiiemiau čipsű ir energetinį. Jau visi namai nuo jo kvepėjo. Filmas buvo gan įdomus, bet staiga atėjo ta vieta kai per teliką rodyti pradėjo grupinį porno ir da iš už lango tų tėvų dukra stovėjo ir stebėjo. Pzdc Mes su Sel pradėjome kaip nesveikos žvengti ir viena kitai uždengėme su rankomis akis. Tada išgirdau kaip Harry juokiasi su Zayn, o Zayn sedėjo šalia Sel tad aš nieko nelaukus uždengiau Harry akis, o Sel Zayn. Ir visi buvome taip usidenge akis kol praėjo ta vieta... Tada atsidengėme akis ir jau buvo baisi vieta kai kažkas rusyje nukrenta ir jie lipa tamsoje laiptais į rūsį ir staiga dingsta elektra ir kažkas išlindo ir mes pradėjome klykt.
- Aaa.- rėkėme su Sel iš visos gerklės. Blemba kaip išsigandome. Tada kažkas pradėjo trankyti mūsų namų duris. Mes su Sel viena į kitą susižiūrome ir viską numetusios nubėgome tekinos į mano kamabrį ir palindome po kaldra. Visai nebaisu buvo kai buvo įjungta šviesa, bet vistiek mes byjojome tad palindome po kaldra. Po kokios 10 min gulėjimo vos neužsnūdome.
- Ky o jai kažkas ateis ir už kojų mus nutems? - drebančiu balsu paklausė Sel. Aš jau žinojau jog ji kaip aš. Nors mes jau paauglės, bet mes elgiamės kaip vaikai.
- Nežinau. Tada trauksime kojas pas save. Ir viena kitod neoaleisime.- tariau.
Staiga išsijungė elektra ir apačioje kažkas oradėjo klykti.
- Sel aš apsimyšiu tuoj.- tariau ir aš jau drebėdama.
- Aš ir.!- jau vos ne visai tyliai tarė ji.
Tik staiga Boom. Kažkas paiemė už mūsų kojų ir pradėjo tempti. Aš nieko nelaukusi su Sel pradėjome klykti kiek tik gerklė išnešė ir viena kitą apsikabinome jog vos ne dust pradėjome. Ir staiga bamt mes jau ant žemės. Apsisukusios pamatėme du didelius šešėliu su baltomis kaukėmis. Ir kas svarbiausia jos buvo skirtingos.
Jau galvojau apsimyšiu.
Staiga jie pradėjo artėti link mūsų, o mes jau šliaužėme link sienos. Tada pasiekėme kampa ir abi alsikabinusios ir neturėdamos kur bėgti tiesiog žiūrėjome kaip jie artėjo ir drebėjome. Tada tik bamt ir įsijungė šviesa ir jie nusiiemė kaukes. O dieve. Ir ten buvo kur su ta pirma kauke tai Zayn, o su antra Harry. Jie vien žvengė.
- Durniai! - užrėkėme ir atsistojusios vaidinome jog supykome ir pradėjomd juos nestipriai trankyti. Tada Harry mane parvertė ant žemės ir prad3jo kutenti.
- Harry!! Baik prašau! - vos per juokus išlemenau. Jau net verkiau iš juoko.Tada jis nustojo ir mane pakėles nunešė į apačią ir paguldė ant sofos. Na kagi tenai jau buvo ir Sel įsitaisiusi pas Zayn glėbyje iš baimės.
Jau buvo apie 12 nakties (kitaip vidurnaktis) ir mes vis da žiūrėjome filmus. Jau jaučiau kaio smigsiu tad užmerkiau akis ir net nepastebėjau kaip atsidūriau Harry glėbyje. Tada jis mane pakėlė ir nunešes į kambarį paguldė į lovą, apkamšė ir pabučiaves į kakta jau ketino eiti. Kadangi aš nevisai miegojau tad viską jaučiau ir mačiau primerktomis akimis.
- Harry.- tyliai pasakiau kai jis beveik buvo prie durų.
- Taip.? - atsakė klausiamai.
- Gali pasilikti čia. Aš nenoriu čia likti viena?.- paklausiau nedrąsiai.
- Žinoma.- tai tares ėjo link manęs ir atsis3do ant lovos krašto.
Kadangi buvau su kelnėmis ir ilga maike tad atidengiau kaldra nuo dešinės pusės ir parodžiau jog ateitu. Mačiau kaip ji veide atsirado šypseną ir kaip jis atsistojo ir atsigulė prie manęs. Aš nieko nelaukusi įsitaisiau jo glėbyje ir pakėliau akis į jį.
- Kodėl tu su manimi taip elgiesi?- paklausiau.
- Kaip? - Harry.
- Na pažiūrėk. Tu toks geras atrodai. Pavyzdžiuj šian mane išgelbėti norėjai nuo jų. Aš net nežinau kas man buvo, bet kai išgirdau šuvius galvojau jog tave jie nušovė ir net negalėjau būti neverkusi. - tariau ir jaučiu kaip mano skruostu rieda ašara.
- Aš nežinau. Tiesiog kai pirmą kartą tave pamačiau atrodė jog mano širdis sustojo. Negalėjau net prakalbėti. Is visalaik kai tave pamatau tu man pakeli nuotaiką. Aš dėl tavęs net ir gvybę paaukočiau. - tarė jis.
Tada net nežinau kodėl, bet aš jį pabučiavau. Tame bučinyje buvo visko. Ir aistros, ir liūdesio ir nuostabos. Ir da daug viename. Jaučiau pilve lyg drugelius. Buvo tiesiog geras jausmas. Tada kai mums pritrūko oro mes atsitraukėms ir jau žinojau jig jis nusišypsojo ir aš jam atsakiau tuo pačiu.
- Už ką? - paklausė su šypsena veide.
- Nežinau. Tiesiog klausiau širdies. - atsakiau ir pajautus jog nuo mano nesamoningų žodžių išrausta žandai tad aš jį vėl pabučiavau ir prasitariau.
- Labanaktis Harry.
- Labanaktis saulytę. - tarė šis ir pabučiavo man į plaukus. Ir tada aš iš malonumo atsijungiau.
♡♡♡
Pramerkusi akis nusišypsojau nes jaučiau jo kvepavimą ir jo kvepalus.
-Labas rytas. - tarė šis.
- Labas. - tariau ir pakėliau akis į jį.
- Kaip miegojai? - Harry.
- Labay gerai tavo glėbyje. O tu? - paklausiau su šypseną.
- Kaip apsikabinęs tave tai puikiai. - tarė šis.- Galiu kaiko paklausti? - kiek susijaudinęs paklausė šis.
- Žinoma. - tariau.
- Net nežinau kaip paklausti. Supranti aš pagalvojau apie vakar vakarą kai pasakojau tau jog kažką jaučiu tad. Aš supratau jog esu tave įsimylėjas ligi ausų. Ir vis daugiau pabuvęs su tavimi vis labiau pamilstu tave. Tad klausiu. Ar sutiktumei būti mano mergina? - nedrąsiai paklausė šis...
- Naa...
Helou! Taigi gaila, bet šioje dalyje tik 1048 žodžiai. Na gal da biški daugiau. Xd. 😂Na bet kokiu atveju vistiek daug. 💚💚Na taigi jai norite sužinoti ar ji jam pasakys taip ar ne? Nes gi logiškiau pagalvojus jie bendrauja tik dvi dienas. Tadd. Plyzzz spauskite vote 💗💚💖💚💚Viską padarysiu!💗Čia tiek mažai skaitančių, bet vis kai rašau įsivaizduoju jog surinksiu bent 2 vote. 😭😍😍Tad plzzzz❤💚❤❤💚❤❤Na laukite kitos dalies. Myl xx❤💛❤💛❤💛❤💛❤❤💛❤💛❤💛
P.s Čia lygiai 1140 žodžių!😍😍😍😍
YOU ARE READING
Strange love
RomanceTai apie mergina vardu Kylie. Trumpiau Ky. Ji tėvų klausė visalaik. Ji vien bijojo jiems paprieštarauti. Bet viena diena ji sutiko tobulą vaikinuką ir naują geriausę draugę ir draugus kurie ją pakeite amžiams...