♡♡♡
Sapnavau tobulą sapną, bet kažkas man iš pagalvės trenkė per galvą. What?!😂
Pramerkusi akis pamačiau stovičia Lily su pagalvę, o dešinėj pusėja mane apsižergusią Sel. Aš parodžiau Lily jog vožtu iš pagalvės Sel ir ji vožė!! Buvo toks geras vaizdas. Ji visa iškrito iš lovos ir tuo pačiu ir mane išsitempė. Mes abi gulėjome ant žemės ir vien žvengėme, o Lily mus stebėjo kaip debiles. O taipp. As tokia visalaik buvau ir būsiu..
- Na ok.Einu mums karšto šokolado su zefyrais padaryt! - tai tarusi Lily išėjo iš kambario. Aš su Sel bandžiau išsiropoti nuo grindų, bet tai buvo beprasmiška. Mes buvome įstrigusios ir kai tai supratome vėl pradėjome žvengt😂
- Okey! Baigiam nes tuoj apsimyšiu! - vos per juoką prašnekėjau. Tada mes nutilome ir vos išsiropštėme iš tenai.
- Kur jūs taip ilgai? Maniau ateisite pačios! - įlėkusi į kambarį tarė Lily. O taipp pačios..
- Ateinam, ateinam. - tariau. Mes visos nuėjome į apačią, o tenai nežinia iš kur atsirado Ty su 1D nariais. Omg. Ten ir Harry yr.
- Omg. Ten Zayn..- lėtai lipdama, tyliai tarė Sel. Mes nusprendėme į juos nekreipti dėmesio, tiesiog praeiti ir viskas.
- Labą rytą sesut! - iškart nulipus man tarė Ty.
- Liaba. - tariau ir priėjusi pakštelėjau į žandą. Bandžiau nekreipt į visus dėmesio nors buvo labai sunku. Mes visos pasiiemėme karštus šokoladus ir nuėjome į svetainę ir įsitaisėme ant sofos prieš teliką. Ir man buvo nejauku nes iš virtuvės matėsi svetainė, o iš svetainės matėsi virtuvė. Bitch.
- Na tai ką žiūrime? Gal siaubo? - linksmai tariau.
- Okey.- tai tarusi Sel įjungė siaubo filmą. Aš užskleidžiau užuolaidas ir atsisėdau žiūrėti.
- Ar galime ir mes žiūrėti? - staiga prisistatė ir 1D. Ir pirmas paklausė Zayn.
- Žinoma. - Sel. O dieve. Aš ją pasmaugsiu kai jie visi išeis. Ačiū dievuj jog iš vienos pusės sėdi Lily, o iš kitos Sel. Be žiūrėdamos filmą man įsikibo į parankę Lily.Baigus filmuj:
Da tik 14:36, o jau atrodo jog kokia 19 valanda.
- Sugalvojau! Plyz darom filmų vakarą. Tėvų vistiek nebus iki porytojaus..plyz - su šunyčio akytėmis paklausė Sel.
- Okey. - mes su Harry atsakėme vienu metu ir susižvalgę pamatėme jog visi į mus žiūri tik tai pastebėja jie iškart krypsta prie kitos temos.
- Na okey aš varau į oarde maisto nes žinau jog neištversiu šio vakaro be nesveiko maisto! - tai pasakiusi greit nubėgau prie durų ir užsidėjau savo mėtinės spalvos sporbačius išlėkiau į parduotuvę. Eit reikėjo beveik 10 min. bet nežinau kodėl, bet kažko bijojau nes gatvės atrodė tuščios. Omg. Kaip nekenčiu tokių dalykų. Atrodo jog visi vaikai kurie turėtu būti lauke jie visi prie savo kompiuterių. Nu ir gerai.. Eidama pastebėjau prie apleisto namo bernų šutvę kuri mane stebėjo ir švilpavo. Omg. Aš dabar labai pradėjau drebėti. Staiga net nepastebėjau kaip jie pradėjo eiti paskuj mane ir aš paspartinau žingnį.
- Ej gražole! Gal palauksi? Mes gi tau nieko nedarysime! - šuktel3jo vienas iš jų. Nieko nesuvokus suoratsu jog jie mane apsuso ratu. Omg. Aš bijau. Prašau jog jie manes nesužeistu. Prašau. Staiga mano skruostu pradėjo riedėti viena ašara, o kas svarbiausia jog nieko net nėra lauke ir niekas negirdės kaip juos šaukiu.
- O tu pažiurėk koks jos subiniukas! - sušuko kaip man sprendžiant jų vadas už jų nugarų ir jie pravėrė jam kelia link manęs. Jau nujaučiau jog bus kažkas blogai. Tas kaip sakant "vadad" pradėjo liesti mano žandus ir norėjo mane prisitraukti arčiau savęs, bet aš sukaupusi visą drąsa dėjau jam pliūha per jo šlyktu snukį.
- o tu ne iš kelmo spirta! - nusukęs galvą nuo manęs tarė ir ėmė mane pažiūrėti. Tik staiga iš už jų pasigirdo man labai pažįstamas balsas.
- Aišku jog ne iš kelmo. Gi neveltuj ji mano! - piktai surėkė tas žmogus ir visų veidai perkrypo link jų ir jie atsitraukė ir aš galėjau jį pamatyti. Tai buvo Harry.
- Harry. - su šypsena veide tariau ir nubėgau į jo glėbį. Jis mane smarkiai apkabino.
- Ji mūsų. Ir kokio velnio čia pasirodej? - vėl surėkė tas "vadas". Omg kaip jis mane užknisa.
- Wow. Ko taip aršiai? Taigi vyručiai. Ji yr mano ir niekeno kito. Jai ją paliesite aš jūsų gyvų nepaliksiu. Prižadu! - piktai šuktelėjo Harry. Aš tai išgirdusi dar labiau jį prispaudžiau prie savęs. Jau jaučiau kaip jis nusišypso. Tada aš nuo jo atsitraukiau ir pajutau maišą ant galvo. Ir staiga pasigirdo šuvis. O ne. Tik ne tai.
- Harry?!?!? - rėkiau parklupusi ant kelių nes buvau 100% įsitikinusi jog tai buvo šūvis į Harry. - Nee! - toliau sau rėkiau ir žliumbiau.
YOU ARE READING
Strange love
RomanceTai apie mergina vardu Kylie. Trumpiau Ky. Ji tėvų klausė visalaik. Ji vien bijojo jiems paprieštarauti. Bet viena diena ji sutiko tobulą vaikinuką ir naują geriausę draugę ir draugus kurie ją pakeite amžiams...