Внезапната целувка

18 2 0
                                    


Здравейте!Казвам се Мария и се грижа за училищният ред в училище или поне на нашия етаж.В класа ни дойде нов ученик и то в най-неподходящият момент на годината.Ученикът беше момче и сигорно беше най-хубавото момче в училището,казваше се Дейвид.Още в първият си ден в училището си намери приятели, около него имаше само момичета.След часа учителят дойде при мен и ме помоли да пазя реда на нашият етаж, защото щяла да идва някаква голяма клечка.Трябвало аз да върша тази работа,защото му било лошо и трябвало да иде при училищният лекар, за да го прегледа.Той ми каза, че трябва да се оглеждам за побоища,викове,тичане по коридора и неприлични неща , целувките също се броят.Училището ми държи строго на тези неща.Не можех и да откажа, защото учителят ми предложи доста добра сделка.Но сериозно да гледам за целувки ужас не можех да не се уплача на приятелките ми.

-Не разбирам това училище,защо има толкова строги правила, дори целувките са забранени.-каза Ели

-Аз се радвам, че поне няма влюбени двойки на този етаж-обадих се с усмивка

-Ми незнам Мария новият ученик е невъзможно да си няма приятелка, но той ти е единственият проблем.-Каза Поли

-Мария ти никога не си се целувала, нали?

-Да и не бих искала!

-Защо?-викнаха двете в един глас.

-Не викайте толкова силно!Не искам целият клас да разбере за какво си говорим.

-Защо?

-Това е отвратително.

-Откъде знаеш като никога не си .

-Не съм се целувала,но от нещата които съм чувала не бих искала.Е аз ще ида да видя какво става по коридора. -докато си вървях по коридора видях Дейвид и още едно момиче да се целуват. За жалост докато мислех какво и как да ги прекъсна зад мен беше учителят.Ситуацията не бе добра за мен.Изглеждаше така сякаш вместо да ги спирам се наслаждавах . Когато застана зад мен и сложи ръката на рамото ми тръпки ме побиха.После ме дръпна и отидохме при двойката и те спряха.

-След училище ще те чакам-обади се господина

-Добре-погледнах после пода.След училище отидох при господина , а той ми чете конско приблизително час.След конското си тръгнах.

-Едва ли ще имам добра оценка по неговият предмет вече.-прибрах се у дома и още на прага майка ми ми пробута някаква храна .

-Имаме нови съседи,затова иди до съседната къща и им дай това!

-Човече какъв ден !Имаме нови съседи, имах конско от учителя по история, може ли да стане по-зле?-явно можеше!Познайте кой беше новият съсед

-Ехо-позвънях на вратата.тя се отвори и от там се показа Дейвид -Шегуваш се!

-Ти не си ли онова момиче което беше с господина по история и ни прекъсна?

-Да аз съм а ти какво правиш тук?

-Тук живея!Ти си ми съседка ?

-Да

-Ако искаш влез нашите ги няма

-Ужасен си!Защо днес се целуваше с гаджето си, а знаеше , че е забранено ?-започнах да викам-Заради теб си имах проблеми

-А ти, защо не си вършеше работата.И тя не ми е гадже.

-Но вие се целувахте

-Това не значи , че ми е гадже

-Ужасен женкар!-след тези думи той ме целуна и за моя изненада не беше никак зле дори беше приятно за жалост първата ми целувка бе с ужасен човек-Защо ме целуна?

-Ти сама го каза, че аз съм ,,ужасен женкар''-и се усмихна

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

От състезанието на : Kiara__lo

От състезанието на : Kiara__lo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My storiesWhere stories live. Discover now