Bölüm-2-

85 13 4
                                    

Kıvırcık 17 kişiyi gruba ekledi.

Kıvırcık: Naber millet?

Clarisse: Kıvırcık senin görevlerin falan yok muydu? Pan'a verdiğin sözü tutsan iyi edersin man kafa.

Kıvırcık: Seni gruba eklediğime şu anda çok pişmanım.

Rachel: Vay be Clarisse demek geri döndün. Seni burada görmek berbat bi duygu.

Clarisse: Ben her zaman buradaydım.
Ares: Kızıma dokunanı öldürürüm.

Clarisse: Sağol baba

Ares: kızım nasıl ölü olmamı bekliyorsun? Ben ölümsüzüm.

Rachel: Evet müthiş bi baba kız yazışması gördüysek artık şu Tanrıları gruptan çıkarabilir miyiz?

Apollon: Aaa benim küçük kahinim. Böyle karizmatik bir tanrıyı nasıl çıkarabilirsiniz?

Artemis: Ayy benim egoist ikizim.

Apollon: Benim minik kız kardeşim ben egoist değilim. Sadece yakışıklılığımın farkındayım.

Artemis: Apollon son 15 bin senedir tartışıyoruz anla artık biz ikiziz.

Percy: Madem babanız burada o zaman babanıza sorun.

Poseidon: Kardeşimin kendi isminden bile haberi yok.

Zeus: Saçmalama kardeşim. Sadece hangisi daha büyüktü unuttum. Hem neden annelerine sormuyorlar.

Hera: Sözde baş tanrı da bu. Senin her şeyi bilmen lazım.

Zeus: Aman boş ver kim bilir büyük kim küçük.

Apollon: Sormayın kim küçük/cevap belli Apollon büyük/Onun minik kardeşi ise Artemis/Herkes bunu bilsin.

Zeus: Yine başladık.

Annabeth: Yeeeeeeteeeeeeer. Bundan sonra bu grubu acil durumlar dışında kullananları Clarisse'e devredeceğim. O icabına bakar.

Tüm tanrılar: Bizde işe yaramaz.

Annabeth: Sözüm melezler içindi.

Percy:  Ben "acil durumlar" dışında kullanırsam Clarisse mi icabıma bakacak yoksa sen mi?

Apollon: Hadi ama tanrılar var burada.

Annabeth: Ne yazık ki biliyoruz. Ve hayır Percy senin icabına ben bakmam.

Percy: Offf ya.

Annabeth: Tamam yeter artık. Kuralım başlıyooooooo.

PJO WHATSAPP GRUBU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin