lühikesed jutud mis tegime sõbrannaga

405 7 6
                                    

Elas kord üks vuntsidega punapütsike, kelle meeldis kohutavalt inimesi tappa.

Ükskord ta torkas meelega enda vanaemale noa rinda, mis ei hakanud veritsema, kuna tal oli silikoonrinnad.

Järgmine löök läks talle kõhtu, kuid verd hakkas jooksma jalast.

Vanaema kummardus, et  maast maha kukkunud paber ära korjata, millel oli peale kirjutatud, helista mulle mõtlen vaid sulle 900 2005.

Punamütsike lõi see järel vanemale küünarnukiga pähe, mille tagajärjel vanaema kukkus peaga vastu paberit ja sai luumurru.

Ta viidi kiirabiga hullumajja, kus oli kuri haldjas, kes talt koguaeg pükse maha tõmbas, et ta saaks need uuesti üles tõsta ning sellel ajal paneb haldjas talle taha, mille tagajärjel saab vanaema omale hundikutsika, kellel oli hiv ja marutaud.

Mille tagajärjel vanaema abiellus metsamehega, kes raius vanaema ühe sõrme maha ning sõi selle ära ja see maitses hästi, kuna ta pani sellele maasikamoosi peale.

Seejärel lõikas ta vanaema varba maha, mille andis koerale söögiks, kuna ta ei tahtnud hakata teise varvast sööma, kuna see oli paksult sitaga koos ja meie jutt on muutunud imelikuks, sest meil on imelikud mõtted peas ja me oleme imelikud inimesed, mille tõttu meil peabki olema imelik jutt, kuna vastupidi poleks asjal mõtet ega poleks ka huvitav.

Nii, et jätkame enda ebaloogilise jutuga. kindel see.

Nii, et punamütsike ajas enda vuntsid maha ning siis oli ta ilus noor naine, kes lasi AK5400 punamütskese maha.

Ühel hommikul läks ta metsa ja hakkas metsameheks.

Talle meeldis püssiga ringi käia kuigi kirves oli lahedam ja ta lõi sellega mitu pead metsas maha ja oli lahe vend.

Vahepeal ta vägistas mehi, kuna meeste vägistamine oli lahe.

Pärast lõikas neil tillid otsast, kuna till on maitse taim.

Sellega sai suppi keeta, mille naine valas sigadele, kuna see oli põhja kõrbenud ja maitsest "hästi".

Ta tegi hoopis seapraadi, kuid ta ei osanud seda hästi teha ning ta unustas lisada praele maitseaineid, kuid ta ei hoolinud sellest ja söötis selle ikkagi oma mehele, kes oli aastaid tagasi surnud ning tuli teda karistama kuna ei saanud süüa head singivõileiba.

Ning ma arvan, et see jutt peaks lõpema, kuna see läheb juba liiga pikaks ja kahtlaseks ning väärakaks.

The end

lühikesed jutud mis tegime sõbrannagaWhere stories live. Discover now