Elas kord ühes suures metsas väga väikses majas üks pisikene tutimütsiga poiss, kellele meeldis ennast meikida ning litsakalt riides käia.
Kuigi tal oli kolm last ning koer, kellele oli soo operatsioon tehtud.
Ennem oli ta mees, aga nüüd on ta naine, kuid ta käitub nagu meessoost olend.
Üüüab igale metsloomale taha keerata, kuid ei saa, kuna tal pole enam tilli, aga see pole üldse tähtis, kuna lool on teine teema.
Ühel päeval kõndis see väike poiss metsas ringi ja jälgis, kuidas lapsed mängivad.
Mänguväljaku servas kohtas ta kolme krokodilli, kelle nimed olid krokodill, kroko ja krokodilldill, koheselt mõtles ta enda koerale ning küsis krokodilldillilt, et kust ta omale selle teise dlli sai.
Krokodilldill vastas: "Kellegi koer tegi operatsiooni, mille tagajärjel ta kaotas tilli. Mina kui lahke olen, muutsin tilli dilliks ja võtsin endale."
Koheselt mõtles ta enda koerale ja küsis krokodilldillilt, et ka sta annaks oma teise tilli tema koerale.
Krokodilldill keeldus, kuna ta oli hakanud oma teist dilli väga armastama.
Poiss liikus edasi ning kaalus plaani kuidas teist dilli temalt kätte saada.
Peagi andis ta alla: koeral ei läegi tilli vaja ning seetõttu oli ta väga kurb, kuna koerale niiväga meeldis ju teistele taha keerata
Ta nägi lille, mille taga põlvitas üks väga kena tüdruk ning poisil tekkis boner automaatselt.
Ta läks tüdruku juurde ning sosistas talle salakavalalt "lähme seksime, ma annan sulle selle-eest 500€ ja hea laulu nime, ma teen sinust superstaari."
Neiu keeldus alguses, kuid kui poiss hakkas ära kõndima jooksis tüdruk talle järele: "laulu võiksid ikkagi öelda," kuid poiss oli kaval, ta ütles "ma ütlen sulle laulu nime ainult siis kui sa minuga voodisse tuled."
Sellegi poolest tüdruk keeldus,kuid punastas siis ning ütles, et poiss temaga voodis õrn oleks.
Poiss ütles, et ta ei oleks kindel, kuna ta on nii ilus tüdruk ning ilusaid tüdrukuid tuleb ikka korralikult läbi tõmmata.
Neiu punastas, kuid oli nõus. Nad hakkasid koos poisi kodu poole kõndima.
Edasi on jutt valitud kõrvadele ning isegi õue peal olevad metskitsed jooksid ära nende häälte peale, mis majast kostusid.
Neiu nuttis, kuna ta oli olnud süütu ning see oli tema esimene vahekord, kuid siiski olid need õnnepisarad mitte valupisarad.
Pärast seda kuuma vahekorda läks poiss tüdruku jurude ning sosistas talle kõrva: "kao siit, sa veristasid terve mu voodi täis, kuid kuna ma lubasin sulle laulu nime siis selleks on "Kolumbus Chrisostomus", nüüd kao, ma ei taha sind näha.
Tüdruk jooksis nuttes ära, ise karjudes poisile: "pede," kuid poiss ei teinud sellest kommentaarist välja vaid läks voodi juurde tagasi.