jeg gik ned til min lillebror som sad og spillede på sin computer.
"hej Mikkel" sagde jeg med en lille drillene klang i min stemme. han hader når jeg forstyre ham når han spiller.
"skrid Molly!!" sagde han.
jeg vendte om på min hæl og gik ned i stuen hvor min far sad.
"hej skat, hvad laver du?" HVAD var det den grund jeg gik ud at min seng for og slukkede for verdens bedste serie SKAM!!
"jeg ser skam!" sagde jeg lidt koldere end jeg mente det.
"vil du ikke lige gå en tur med Juni?" sagde han
Juni er min hund eller vores hund den er virkelig sød men kan være lige så træls.
"jaja det skal jeg nok" sagde jeg, jeg lyder som et barn mennn wtf det er jeg jo næsten også.
jeg gik op på mit værelse for at skifter mit tøj det lå stadig i papkasserne så det tog sig sin tid at finde men jeg fandt nogle hulet bukser som jeg tog på og under nogle ternet/ hulet strømpebukser på og så en t-shirt på som gik mig til lige over navlen hvor der stod kiss my ass. Jep sådan en pige er jeg nemlig. jeg skulle lige til at skifte da jeg kom i tanke om drengene jeg gik med store skridt over til mit vindu og træk gardinet for.
"ej skatter det mener du ikke!!"
"du kunne godt lige give et show"
sådan lød kommentarerne fra den modsatte altan. jeg gad ikke tage mig af det og skiftede tøj satte mit hår op i en hurtig hestehale og puttede lidt makeup på. gik ned ad trappen tog mine vans sko og gik ud af døren. det var en dejlig dag solen skinnede og der var ikke nogle skyr. jeg gik i en times tid i mine egne tanker for lige pludselig var jeg hjemme igen uden rigtig at vide hvordan jeg gjorde det.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hvorfor mig?
RomantizmMolly er en helt normal pige på 17 år men hendes verden bliver vendt op og ned da hun flytter til Danmark og møder skolens største player Jack, find ud af hvorfor han ikke vil lade hende være