jeg gik med tunge skridt over til huset ved siden af, jeg stod i hvad følte som 2 timer udenfor døren før den blev lukket op og ud kom den flotteste dreng, han havde mørke brune øjne, hans kæbe er virkelig kraftig fremhævet han er jo død lækker og der må være den flotteste krop inden under den stramme t-shirt. Molly snap out of it tænkte jeg og blev helt sur på mig selv inden i.
"hej smukke" sagde han med et flirtede smil på sine læber.
"jeg har altså et navn" sagde jeg koldt
"skal vi så kalde dig trusse pigen eller har du tænkt dig og fortælle mig det?" sagde han med en drillene lyd i stemmen.
"jeg hedder Molly, dig?" jeg kiggede ham i øjnene, som kiggede dybt intens på mig.
"jeg hedder Jack men det er daddy for dig" sagde han og smilede til mig. bag ham råbte en anden dyb stemme "hvem er det"? "der er hende yoga pigen" svarede Jack. "tag hende med op" råbte en anden stemme. "okay okay" svarede Jack "kom med" sagde Jack "men jeg skulle faktisk ku.." han afbrød mig "kom nu bare" jeg fulgte efter uden at sige noget. hvem tænkte han han var at kommandere sådan med mig.
"kom og sæt dig" sagde han og gjorde tejn til at jeg skulle sætte mig på sit skød.
"du kan sku tro nej" sagde jeg koldt og rullede med øjnene.
"jeg skal bare hente min bror" sagde jeg skarpt og gad ikke en gang kigge på ham men mine øjne landede nu på ham alligevel han så skuffet ud, men lavede hurtig om på det da han så at jeg kiggede på ham.
"Mikkel vi går nu!" råbte jeg ind i huset. men så hurtigt det var gjordt tog Jack fat i mit håndled og vente mig så jeg fik overbalance og faldt lige ned på sit skød. de andre grinte og det samme gjorde han, nej han kunne tro nej men man må da godt lege lidt må man ikke? jeg ligger mig ind over ham og hvisker ham i øret "du ved hvad man siger en lorte personlighed en lort i sengen" sagde jeg smilte over mig selv og skulle til at rejse men den tanke var Jack ikke enig i han holdte mig fast "vi kunne jo prøve så kan du selv se hvor god jeg er, ku'nu godt se dig vride dig under mig som du lige gjord" han lavede nikkede over mod min have hvor jeg havde lavet yoga. jeg nåde ikke rigtigt at tænkte mig om før min hånd fløj igennem luften og ramte hans kind. man kunne se hvor mine finger havde været. Jack så først overesket ud og bagefter sur ud han rejste sig uden og tøve... Mikkel kom ud på altanen "ad hvad laver du Molly?" sagde han og alle drengene var færdig af grin. "ik noget kom" sagde jeg koldt og gik. en af drengene kom løbene efter mig "hey jeg er Casper sagde han men jeg ville lige advare dig ingen altså Ingen afviser Jack og kommer godt fra det" sagde han med alvor i stemmen. "tak skal du havde" sagde jeg og smilte. da jeg kom op på mit værelse lå der øldåser ude på min altan da jeg gik ud for at samle dem op råbte Jack "det vil du fortryde" og gik ind og smækkede døren efter sig og tilbage stod der 4 drenge og mig med kæber nede på jorden. "held og lykke" sagde de alle i kor og Casper blinkede til mig men det var mere et venligt blink.
YOU ARE READING
hvorfor mig?
RomanceMolly er en helt normal pige på 17 år men hendes verden bliver vendt op og ned da hun flytter til Danmark og møder skolens største player Jack, find ud af hvorfor han ikke vil lade hende være