Four❤

802 20 10
                                    

Harry's POV
Keď sa zrazu otvorili dvere, a do izby vletel Michael. ,,Ou sorry, ale je tu Liam a hľadá Louisa."povedal a ja som sa pozrel na Louisa.Obliekol som mu tričko a ruka v ruke sme odišli dole. V hale stál nasraný Liam. Keď nás uvidel rozbehol sa k nám ale Zayn ho zastavil. Cítil som z Liama Zaynovú vôňu. Ale, ale, Zayn mi má čo vysvetľovať. ,,Kľud Lee, kľud." povedal Zayn. Aha takže Lee. ,,Mohol by som by sa z Liamom porozprávať?" spýtal sa Loui potichu. Prikívol som a Loui s Liamom odišli do kuchyne

Louis's POV
Odišiel som z Liamom do kuchyne. ,,Prečo si sa v noci nevrátil?! Vieš ako som sa o teba bál?!?"povedal, no skôr vykríkol. ,,A prečo si u Stylesa?!". ,,Ja.....ja...somdonehozamilovanýodzačiatkualemojeegomisitonechcelopripustiť."povedal som mu. ,,Ešte raz a pomali Loui."povedal Liam. ,,Uhm.....som do neho zamilovaný už od začiatku ale moje ago si to nechcelo pripustiť."povedal som znova a on na mňa z vykulenymi očami pozeral. ,,Wait, what?"spýtala sa Liam. ,,Áno Liam je to tak, a navyše ani ty si mi nepovedal kto je 'tvoja' Alfa." povedal som a uškrnul sa. ,,Nooooo......moja Alfa je Zee, teda Zayn." povedal z červeňou v tvári. Yes! Ja som to vedel! Vždy sa na Zayna pozeral takým tým zamilovaným pohľadom. ,,Awww to je sladké. Okej teraz choďte už preč rád by som z Harrym dokončil to čo som začal." povedal som a on zasmial. Zayn z Liamom odišli a Harry ma prirazil na stenu.

Druhý deň ráno

Zobudil som sa z bolesťou v zadnej časti tela. Čo si pamätám tak sme to včera robili 3-krát! Myslím že to schital kuchynský stôl, kúpeľňa a nakoniec jeho posteľ. Dúfam že nezabudol kondóm. Postavil som sa tak aby som nezobudil Harryho, a odišiel som do kúpeľne. Vošiel som do sprchy a začal si umývať vlasy. Zrazu sa na mojích bokoch objavili veľké dlane. Otočil som sa, pozrel som sa do zelených očí ktoré patrili najkrajšiej alfe pod slnkom. ,,Môžem ťa umyť?" spýtal sa a ja som prikívol. Začal mi umývať hruď a postupne sa dostáva k môjmu penisu. Prešiel po moje špičke palcom. Myslím že viete čo sa dialo dalej. Po sprche/sexu som si znova ľahol do postele a zakril sa až po krk. ,,Ale Louí, musíme sa najesť. Nemôžeš predsa ostať hladný." povedal a zasmial sa. ,,Nie, ja chcem ešte spať." povedal som a viac sa zababušil do periny. Zrazu ma Harry zobral na ruky ako nevestu a niesol má do kuchyne. 

Harry's POV
Niesol som ho do kuchyne. Je tak malí a ľahký, že by sa z ním dalo robiť čokoľvek.(Hmm..Harry? Na čo to myslíš? 😂) V kuchyni som ho posadil na stoličku a spravil nám raňajky. Zrazu sa otvorili vchodové dvere a dnu vstúpila moja mama. ,,Ou, nevedela som že máš návštevu." povedala a usmiala sa na Louisa. Ešteže že si Louis v mojej izbe obliekol aspoň MOJE boxerky a tričko. Vyzerá v tom strašne sexy. ,,Prepáčte že vás vyrušujem , len som ťa chcela navštíviť , ale máš návštevu , takže ja pôjdem." povedala z úsmevom. ,,Nie, nie kľudne zostaň." povedal som a po dlhej dobe som ju objal. Moja mama nevie že som sukničkár a v podstate boss školy. Nikdy som jen to nepovedal. Moja mama popošla k Louimu a objala ho. ,,Som Anne, Harryho mama." usmiala sa ,, Som Louis, Harryho........."

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐Fuuuuuuuuuha.
Dufam že sa vám táto časť páčila.
Pardon za krátku prestávku ale fak som nemala žiadne nápady.

Dream

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 16, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Sex or Love? [L.S. FF] A/B/ODonde viven las historias. Descúbrelo ahora