Sjedio je tocno 4 stola udaljen od mene. Nisam bas bila zainteresirana za bilo sta buljila sam u mobitel i trudila se ne zaspati. Nakon 10 minuta mama me nazvala da ubrzo stize tocnije za 45 minuta. On i dalje samo suti ne zeli me cak niti pozdraviti.
Šimi; zasto sjedis sama??..
Ja; cekam mamu sad ce doci..
Šimi; ajde dođi sjedi samnom..
Ja; haaaaa....?!?!???!?!
Šimi; ajde sjedi samnom nemas se cega bojati..
Ja; neces me silovat..??
Šimi; ajde dođi necu..
Prisla sam sjela pored njega i gledala sam ravno ispred sebe lapice koje su ukrasavale kafic. On je zurio u mobitel nije ni obracao paznju na mene tako mi je neugodno....... zasto ja ovo sebi radim.
Šimi; preko poruka se ne zaustavljas odi jedva da kazes 2 rijeci, zasto?
Ja; paa... zar ima smisla ako ti zuris u mobitel???...
Šimi; haha.. okey evo sad drago mi je ja sam Antonio...
Ja; ja sam Ana drago mi je..
Šimi; sarkasticna si..
Ja; nemam razloga biti..
Pricali i pricali jos nekih 45 ili 50 minuta zajedno ja i on. Nisam ga jos spremna pogledati u oci pre slaba sam za to. Svaki trenutak sve vise leptira u trbuhu..
Mama je javila da kasni ja sam se toliko raspricala sa njim da kad bolje pogledam nije los. Sjedili smo jedno pored drugig sjupila sam hrabrost i pogledala ga u oci...
Šimi; Imam nesto na licu.??!?.
Ja; neee nee sto te nesmim pogledat u oci....??!!??!
Šimi; ma ne nego taj pogled nemoj me tako gledat...
Ja; sasvim normalno sam te pogledala
Šimi; dobro kad ti tako kazes..
......U tom trenu zvoni mi mobitel....
Ja; cek cek ja tb trebam cekat jos 40 minuta ali rekla si da ces brzoo..!?!?
Ja; okey pozuri..!!!
Šimi; mama???
Ja; da sudar je trebam jos dugi cekat...
Šimi; jesi za šetnju onda????
Ja; paaa... hladno je vani..!!
Šimi; to je ne ili..????
Ja; moze ako necemo dugo..
Šimi; za cijeli Obrovac treba 20 minuta paa sad jel ti dugo...
Ja; okey... onda moze..
Krenuli smo prema vani. Pozdravili Stivia i krenuli van. Mislila sam da je uzasno umisljen i bezobrazan ,ali izgleda da nije. Sviđa mi se ... cek cek nono ne mislim na gaj nacin da mi se sviđa nego ovako kao osoba...😉
Šimi; znaci ti si nogometasica..??
Ja; haha sto je tu toliko cudno ii zasto me osuđuju ama bas svi radi toga..??
Šimi; zasto mislis da te ja osuđujem..?
....taj osmijeh koji mi je tad poklonio me natjerao da se zacrvenon. Sva sreca bio je mrak....
Ja; pa jer svi to rade!!
....Usput se slatko nasmijem...
Šimi; ja nisam svi...
.......tako je sladaaaaakkkkkkk......
Setali smo i setali sve dok nije dosadilo pa smo odlucili ic na Turanj...... ( inace turanj on je na sredini Obrovca kula koja je unistena tjekom Domovinskog rata).
Ja; daj stvarno ko ce toliko stepenica preci????..
Šima; ti i ja ajde ti si sportiva
Ja; daaa ali tu jeee oreko 500 stepenica..!!! ( to je istina mozda mrvu manje ali ima sigurno do 500)...
Šimi; sportivaa....!!
Penjali smo se sve dok nisam oklizla...
Šimi; ejj jesi dobro...??
Ja; daa hvala ti..
Šimi; sto sam te uhvatio ili za pitanje?
Ja; lol... logicno da je za to sto si me spasio...
Kad sam se krenula ustati noga me zaboljela on je jos sjedio na stepenici tako da sam mu tocno u krilo pala.. Moj nos je dodirivao njegov. Gledali smo se... Sve dok nije on poduzeo korak..
Šimi; a da se pozurimo
...sav uspuhan govori...
Ja; daa i ja mislim..
Šimi; ajde pomoc cu ti..
....ustali smo se... nisam mogla dalje pa smo se morali vratiti nazad. Pokusala sam ne razmisljat o svemu sto se desilo... Nije mi izlazilo iz glave srce je i dalje kucalo 100 na sat. Pokusala sam sama ,ali nije islo previse je boljelo. Ali.... nmg mu biti toliko blizu nije da je neugodno vec se cudno osjecam. Izbrisao je svu tamu i hladnocu unutra.. Nesmijem se vezati za njega pre rizicno da zapatim ...
Ja; ajme hvala ti puno bas si srce..
Šimi; ovaj... sto je bilo ono prije..??
Ja; gle op...
Mama; Anaa evo me...
....brzo je otisao da ga ne vidi...
Ja; Ej pomozi mi pala sam..
Mama; nista novo..
... sjela sam u auto i vidila njega kako prolazi sa Alenom... Uzela sam mobitel jer idemo duzim putem onaj kraci je zatvoren zbog bure... Uzela sam mobitel gledala nesto po instagramu dok nije stigla poruka..
Xxx; pobjego sam jer znam da bi imala problem da me vidila..
Ja; tija si mi nesto reci??..
Xxx; ma zaboravi nista bitno..
Ipak nisam tila odustat od price jer mi se cinilo da je pocetak okey.. niste bas nesto ocijenili moj prvi nastavak nadam se da ce ovaj biti malo bolji. Vama mozda nista ne znaci ali mn puno moze bar VOTE ako ne KOMENTAR... sve jedno hvala i uzivajte pojusaf cu nastavit sa ovom pricom volim vas koji me podrzavatee caoo...❤😚