Добър ден ще ми е един гостенин Кой е тоя моя племенник Той е моят племенник той дойде за да ми се с моите приятелки след като спинкаш е сладко аз отидох защото съм уморена да го завия той се развика но аз се обадих на татко му той дойде бързо и го приспа временно имам такова и аз дойдох така и после му приготвих закуската е дойде и си хапна от закуската слезе на младата и хапна хапна хапна а после това се усмихна широко и аз отидох да му забъркам един час той дойде отмие от горещия чай от кафеварката bicycles made the whole bubbles than your happiness is so и така завърши деня един от alena завърши всъщност той После дойде Моят брат близнак аз съм жена и той дойде Моят брат близнак и аз съм жена и всъщност той дойде отвори колата слезе нацепени дърва после ги в камината и си направихме партия и племенникът ми дойде и почна и той да се опитват да сече дърва но леко се поряза той кървеше обилно е още далече Аз го Завих с памук памук много сложих но то продължи да тече накрая го Завих е с нещо друго и Спря да тече. И така денят свърши защото аз всъщност съм майка ви Дракулора майка ви Дракулора винаги успява да се гаври с вас по най-гадния начин Слушате ли ме изобщо мои деца които слушате моя фирма Ето радио моята книга и винаги ще ме подкрепите аз ще пиша много книги но така завърши деня ми засега Засега. Но понеже съм секси лелка Хахаха ще се върна деца Моля ви елате да ме вземете от 35 лв но не е това деца.
VOCÊ ESTÁ LENDO
мяу мяу мяу мяу мяу мяу Нека кажем много момчета
Terrordouble bed Добър ден Аз съм Донка Добър ден Аз съм леля ви микрофон