Part 1

239 8 0
                                    

A mi történetünk 2016.03.16-án kezdődött. Már a kezdet eléggé érdekes volt,legalább is számomra.
Hiszen mondhatni velem soha nem történt meg az,hogy interneten keresztül ismerkedtem meg a jövendőbeli szerelmemmel.

Nem voltunk már teljesen ismeretlenek egymás számára,hiszen korábban már volt szerencsénk egymáshoz egy csoport chat-ben,amit ő csinált még 2016. szeptemberében.
Abból ő kilépett,így nem tudtuk annyira megismerni egymást,viszont én továbbra is benne maradtam a csoportban.

És akkor most elmesélem,hogyan is kezdődött a kapcsolatunk...:

2016. március 16-án megváltoztattam a profilképem facebookon,és mivel ismerősök voltunk így ő is látta. Mint minden "normális" ember ő is tovább görgethetett volna,de ez nem így történt.
Nem csak,hogy lájkolta,de még kommentelt is hozzá,ami nagyon meglepett. Rögtön írtam a legjobb barátnőmnek,hogy elmeséljem neki a történteket és miután megbeszéltük reagáltam a kommentre is.

 Rögtön írtam a legjobb barátnőmnek,hogy elmeséljem neki a történteket és miután megbeszéltük reagáltam a kommentre is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És mégnagyobb meglepetésemre még az nap este rám írt. Kb. éjjel 1-2ig beszélgettünk,úgy mintha 1000 éve ismernénk egymást. És másnap ugyanúgy folytattuk a beszélgetést mint,ahogy tegnap elkezdtük.

Minden tökéletesen rendben ment közöttünk annak ellenére,hogy 134km volt (és a mai napig is van) közöttünk. Ám mindenki tudja,hogy nincs kapcsolat gondok/viszályok nélkül. Ez a hullám kapott el minket május 29-én.

Only you and meWhere stories live. Discover now