Eljött életem legnehezebb és legrosszabb időszaka. Nem hallotam felőle egészen addig amíg bele nem kerültem egy csoport chat-be,amiben ő is benne volt. Szörnyű volt,utálkozva beszélt rólam,mikor semmi rosszat nem tettem.Nem sokkal később kiderült,hogy barátnőmmel beszélgetni kezdtek. Összetört a tudat,hogy egy barátnőm vette át a "szerepem". A lány mindent tagadott mikor kérdeztem tőle,hogy ezt,hogy képzelte.Mindent rá fogott és azt mondta,hogy ő(a lány) nem tett semmit. De tudtam,hogy hazudik hisz ismertem,sajnos.
Teltek múltak a napok és én egyre inkább összetörtem,nem hittem,hogy van még kiút. Olyanokkal kezdtem barátkozni,akikkel sosem kellett volna.
Egy nap mikor megnéztem a telefonom, annyit láttam a képernyőn,hogy bekövetett instagramon. Nem értettem,hogy miért. Azt hittem,hogy már azt sem tudja,hogy létezem.
Nem törődtem vele.
Aztán vissza bejelölt facebookon.Próbáltam figyelmen kívül hagyni,ami ment is mind addig amíg rám nem írt az egyik ismerőse. Azt mondta,hogy csak rólam tud beszélni,hiányzom neki. Azt mondta írjak neki,de én nem tettem. Azt mondtam,hogy írjon ő,hiszen ő vetett véget az egésznek.
Rám is írt,de az első beszélgetés nagyon kínos volt. Próbáltam rá haragudni,ám az nem volt olyan egyszerű mint hittem.
ESTÁS LEYENDO
Only you and me
RomanceA mi történetünk különleges és csodálatos,ezért osztom most meg veletek. Kövessétek figyelemmel az én és a párom történetét.