Нове життя...

510 26 1
                                    

Привіт,мене звати Беатріс,але для знайомих я Тріс,я-вампір...
Живу я в людському світі,і навчаюся також.Я живу поки-що сама,моя мама і тато поїхали на 1 рік в подорож по світу.У мене є вірний друг Джаред,він мій однокласник,і тільки Джаред знає що я вампір...
Я іду зі школи,і чую як дзвонить мій телефон,це Джаред...
-Привіт,Б'янко хутчіш тікай в цього місця і їдь на вулицю Street 56.Маршрутки туди не ходять,вийди на 53 і йди в ліс там ти зрозумієш що відбувається.
-Джаред зажди навіщо,що відбувається.
-Немає часу пояснювати,все бувай
-Алло,Джаред,алло.
Він кинув трубку,я не розумію що відбувається,адже це місце парк,що тут може статися...
Все ж таки я довіряю Джареду..
Я сідаю у маршрутку,і їду до 53 вулиці,я їду в кінець маршрутки і сідаю на одномісне місце,і раптом всі люди починають дивитися на мене,що що зі мною не так,я помічаю що на моїй руці з'явився знак ⓢⓟ....Їхавши до вулиці 53 я думала що це за знак,як він з'явився!!!
Я приїхала до вулиці 53 і  вийшла з маршрутки,і тут дзвонить мій телефон це Джаред...
-Алло,Джаред,що відбувається.
-Тріс,ти де?!
-Я на 53 вулиці...
-Слухай мене,ти йдеш в Академію вампірів,тобі загрожує велика небезпека!!
-Що,я нічого не розумію,чому?!
-Я поки-що незнаю,мені подзвонила директорка школи вампірів,вона знала що я твій друг,в лісі буде табличка поклади руку на неї,і вхід в школу відкриється...
-Добре,а що в мене,за знак на руці.
-Я незнаю....Все бувай хутчіш іди в школу...
Все він кинув трубку,до 56 вулиці далеко йти,я вд'ягаю свої навушники,і йду...
Я уже на 55 вулиці,в мене таке відчуття що мене хтось переслідує...
Я зайшла в ліс і побачила табличку.Я поклала на неї руку як мені говорив Джаред...
І я побачила щось надзвичайне,це було незвичайне видовище,це була Академія вампірів ...

Академія вампірівWhere stories live. Discover now