Нова школа...Нові друзі...

222 13 0
                                    

Пройшло 3 дні як я вчуся у Академії вампірів,Місіс Сміт(директорка)так і не прийшла мені пояснити яка небезпека загрожує мені,мене непокоїть тільки одне чому Джаред мені раніше не признався і як він підробив результати?!
У мене з'явилися  нові друзі:Б'янка(моя сусідка),Крісті(вона сидить зі мною).Ці три дні я скучала за своєю школою але тепер я розумію,що ця академія незвичайна адже це Академія вампірів...
Ми з Крісті гуляли і вона показала своє таємне місце,це був старий великий дуб.Ми посиділи ще трішки і пішли до своїх кімнат...
Я прийшла до своєї кімнати і я побачила як Б'янка пише щось в якомусь незрозумілому зошиті...Я не хотіла нічого питати тому пішла і побачила Джареда...
-Привіт Джаред,як твої справи?
-Привіт Тріс я не маю часу з тобою розмовляти...
-Що,Джаред  куди ти так спішиш?!
-Я ж сказав я не маю часу,з тобою розмовляти.Все бувай...
Я була шокована Джаред завжди говорив зі мною навіть коли їхав до свого тата в гості(Його батьки розлучитися,і він живе з мамою)Цей випадок збентежив мене,але на цьому зациклюватися не можна...
Я сіла біля старого дуба і аочала вчити уроки,як тут мені падає на голову листочок.Я відкриваю його і там пише
'Твої друзі не такі насправді як ти думаєш'...
Що це таке,які друзі.Хто мені підкидає такі страшні записочки?!
Я почала оглядувати дерево і побачила там кажана і почала з ним гратися,я так довго гпралася що не замітила як вже настав вечір(після 22:00 корпус де сплють закривається).Я побігла чим є духу і тут побачила Джареда з якоюсь дівчиною,я почала горланити Джаред..
-Привіт Джаред,хто це?
-Це моя дівчина Лія
-Ясно,ти йдеш в корпус?
-Ні,я ще постою з Лією.
-Добре,бувай
-Бувай.
-Бувай.
Що його дівчина,я звичайно рада за нього але всеодно,як би я не побачила їх і не підійшла до них вони б не звернув на мене увагу...
Я лягла спати збентежена...

Академія вампірівWhere stories live. Discover now