Я просинаюся зранку і чую голос Крісті і Б'янки які повисли наді мною.
-Доброго ранку,Тріс
-Доброго ранку
-Сьогодні о півночі будуть проводити тест,до якої секції ти належиш.
-Що,сьогодні?!
-Так,скоріше б.
-Бувай Тріс,ми ідем.Я була дуже стривожена,що мені робити і я звернулася про допомогу до Фореста це мій друг в академії,він командир секції захисники.Форест знає що я не така як усі.
Я йшла до Фореста щоб він мені допоміг здати тест і тут в головній залі стоїть Джаред.
Я іду і незважаю на нього і тут він горланить.
-Привіт Тріс.
-Еге..
-Сьогодні тест,давай я тобі допоможу здати його?!
-Ні,дякую я йду до Фореста.
-В якому сенсі,він знає що ти не така як всі?
-Так і я йому довіряю.
-Що,Тріс?
-Добре,бувай Джаред
-Зажди Тріс.
-Ні,бувай
Обличчя Джареда було таке пригнічене коли я сказала,що я йду до Фореста.
Я прийшла до Фореста і ми одразу почали підготовлятися до тесту(Форест теж такий як я)
-Привіт,Форест
-Привіт,Тріс
-Давай готуватися до тесту!
-Давай,тест провіряє твох сторони яка ти є насправді,тобі дають випробування і ти їх проходиш.
Пройшло напевно 4 години ми потренувалися і все получилось.
Настав день тесту,я дуже непокоїлася але в мене усе вийшло мене зачислили до захисників.УРА!!!Моє щастя безмежне...Я прийшла до захисників і побачило Фореста,ніхто ще не знає що я з ним дружу.
-Привіт,Тріс ти молодець.
-Дякую,Форест...
-Пішли прогуляємося?
-Пішли.
Ми з Форестом дуже довго гуляли,мені з ним дуже легко,аж раптом ми пішли на завдання-підготовку.Мені сподобалось бути у секції захисників...Ми пройшли це випробування на УРА!
І я пішла до свого корпусу,тепер я живу разом з іншими захисниками,ми всі в одному приміщені.Форест живе в окремому приміщені адже він головний.
Ось на цьому і закінчився мій день...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Академія вампірів
VampiroІсторія про дівчину-вампіра яка живе в людському світі,але в одну мить все змінюється...