...cea ce mi-a trecut prin minte nici nu cred că avea sens dar eu am intrebat-o ..."auzi nu sti un băiat singur si sa fie că si sotul tau ?"...Am zis ca sigur o sa rada de mine sau o sa vorbeasca in sec ..Dar nu a fost asa din contra mi-a spus ca stie un băiat cu caracter frumos, tandru exact ca si sotul ei , eu am zis ca zice în gluma nu am luat-o in seama ,mi-a dat si facebooku-l lui ..
La inceput am zis ca e o nebunie si ca doar era o gluma dar din curiozitate i-am vizitat pagina de profil de pe facebook si i-am vazut pozele ...din momentul acela nu stiu dar ceva mi se întâmplase.Ma indragostisem de o persoana real-virtuala desi niciodata nu l-am vazut ..Asa ca a inceput o ciudata poveste de "dragoste" pentrucă era doar in capul meu ...
Mereu eram atenta la orice postare de a lui orice poza care o posta era prima, am inceput sa ii scriu am vorbit cu el ..Eram inebunita pana peste cap de el dar el era as a de matur incat nu realiza starile si emotiile pe care le simteam ori de cate ori imi vorbea sau imi scria.
Cand incercam sa ii spun indirect ca il plac el imi spunea ca mai e timp si ca at trebui sa cunoastem persoane ca sa ne putem avea.Era ca si cum imi raspundea negativ la aberatiile si intrebarile mele ,nu a avut intentia de a ma rani dar doar ca el nu stia cat de mult ma ranea vorbele lui . Am incercat sa nu bag de seama cea ce imi spunea si mereu visam ca intr-o zi sa ne intanlim si sa nu ne mai despartim.Vorbeam atat de des cu el incat nu mai imi pasa de nimeni si nimic ,nici macar nu mai mancam ...era asa frumos momentele acelea chiar daca parea ca sufeream eu nu stiam ...Inca mai tin minte primele sale mesaje :
El: Hola hermosa, como eres como te vas ?
(Buna frumoaso,ce mai faci cum mai esti ?)
Am vorbit atata timp cu el dar in timp am aflat ca are pe cineva isi facuse iubita , nu m-ai imi scria ca alta data iar rareori nici in seama nu ma baga eram asa dezamagita ...sora mea mi-a spus sa il las in pace ca nu mai avea rost sa stau dupa el...
Tot ce am vrut dupa a fost prietenia cu el ..dar degeaba el a considerat ca sunt cea care ii facea probleme ... Nu m-am mai putut abtine si intr-un final I-am spus :
Eu:Gracias porque me hacer que fuiste una idiota que creer que puedo enamorar de una persona como tu ...tu no se pero ahora es tiempo pque no puedo mas....fuiste y estoy enamorada de ti ..se que no se puede..pero amigos ...entonces yo te digo las ultimas palabras ....adio ...y una vida linda!
(Multumesc ca m-ai facut sa ma simt ca o proasta care credea ca se va putea indragosti de o persoana ca tine ..tu nu sti multe dar acum e timpul sa iti spun pentru ca nu m-ai pot...am fost si sunt indragostita de tine ..stiu e o prostie si nu se va intampla niciodata ca noi sa fim sau tu sa simti ce simt si eu...macar prieteni dar nici macar atat ..atunci cu ultimele cuvinte iti urez o viata fericita ..)
Cu inima franta si lacrimi in ochi l-am blocat si am zis ca nu mai pot continua asa pentru un baiat care nici macar o singura data nu I-a pasat de cuvintele mele ...ma doare si mereu ma va durea ce sper eu este ca cineva imi va lua dorul de el si ma va face sa ma schimb si sa uit ...
"Nu uita este frumos sa iubesti pe cineva dar si m-ai dureros este sa nu fii iubit .. !"