Považuji se za knihomola. A jako správný knihomol nečtu jen jednu knížku. Dnes vám představím jak papírové knížky, wattpadové a něco málo tady bude i s japonské četby, mangy a korejské manwy. A jdeme na to:)
PÁPÍROVÉ KNIHY
1. Šepotání - A.G Howardová
413 stránek, fantasy, sci-fi, horor pro mládež
Alyssa byla vždy jiná. Slyšela mluvit květiny a broučky klevetit. Celý život to ignorovala a v uších nosila sluchátky, kde vyřvávala hlasitá hudba. Když při skejtování si rozedře kolena do krve a její matka, která je psychicky nemocná, začne opět mluvit o čajovém dýchánku, není to reakce, kterou by neočekávala. Při tom mluvení se zmíní o nějaké můře. A to ještě nevěděla, co všechno čeká jí a jejího nejlepšího kamaráda Zacha, do kterého je tajně zamilovaná. Co když potká někoho, koho zná a přitom o tom ani neví?
Šepotání jsem si přečetla na doporučení youtuberky Svět podle Marille, která jí miluje. Tak jsem se chtěla přesvědčit jestli je doopravdy tak dobrá, jak ona říkala. A je!
Četla se úplně sama a vůbec vám nepřipadalo, že jste už v půlce. Stránky doslova utíkaly. Ještě musím nadzvednout neobvyklou barvu písma, která je velice zajímavá a skvěle se ke knížce hodí. Nemusíte se vůbec bát, že by vás to rušilo při čtení. Během pár minut vám to bude připadat naprosto normální.
Hodně jsem si oblíbila hlavní hrdinku, která není kupodivu řádná husička a je to celkem chytrá osůbka. Zach mi připadat jako poměrně milý týpek, jen se mi k sobě moc nehodí. Myslím si, že se berou jako sourozenci než jako milenci nebo partneři. Já tam mám jiného favorita, která vás bude určitě bavit stejně jako mě.
Knihu můžete zakoupit zde: https://www.knihydobrovsky.cz/sepotani-651233
2. Škola dobra a zla - Soman Chainani
410 stránek, fantasy
Stojí si dvě věže kdesi
tam, kde nejhlubší jsou lesy.
Jedna slouží temné síle,
druhá duši ušlechtilé.
Jednou tam a nikdy ven,
pohádka je tvým osudem.
Úvodní básnička přesně vystihuje děj celé knížky. V malé vesnici Gavaldon se ztrácí děti. Zmizí a už se nikdy neobjeví. Ale ve zdejším knihkupectví se objeví za rok pohádka, kde se objeví nový příběh. Sofie chce být unesena a stát se princeznou a žít šťastně až na věky ze svým krásným princem. Agáta, její kamarádka ze hřbitova netouží po princi ani po bezstarostném životu. Nechce být ani unesená. Ale jen jedné z děvčat se vyplní ono přání. Ale které?
ČTEŠ
Zkoukni to, přečti to, pusť si to
RandomFilmy, knihy a hudba, kterou miluji. Existují filmy, které mě dostaly, knihy, které mě okouzlily a hudba, která se mi vryla do paměti. Proto se s Vámi chci o ní podělit pomocí téhle knížky, která je plná recenzí a nápadů na zlepšení dne. S láskou An...