GİZLİ SEVGİLİM

185 6 3
                                    

Merhaba.Ben Debby.Ve en yakınlarımdan bile sakladığım biri var.''Sevgilim''.Adı Chris.O mavi gözleri,kumral saçları.... . Onunla 1 hafta önce okul çıkışında karşılaştık.Biraz klasik olucak ama durakta bana çarptı ve omzumu çürüttü!! :D .Olsun buna değdi.Tam olarak şöyle oldu                                -AAAAAAAAAHHHH!!! yavaş olsana biraz!

-Be.. be..  ben ççoook ööözzzüüür dilerim bilerek olmadı                                                                                      (beni tutarak ayağa kaldırdı)                                                                                                                                         -Tamam tamam önemli değ- (ve ben burda heart attack geçiririm)                                                                  - Meraba ben Chris!                                                                                                                                                      -Bende Debby! Memnun oldum                                                                                                                                -Hangi okuldan?                                                                                                                                                            -Bellerbeys Collage sen?                                                                                                                                           -Ciddi olamazsın!!!??Bende oradayım!!!                                                                                                                   -Yok canım....OHAAAA (ben ona sarılırım içimdeki refleksle :DDD )                                                                  -Yarın yine görüşürüz o zaman :D                                                                                 --Tbiii benim otobüse  binmem lazım.Bayyy !!                          İŞTE BÖYLEYDİ                                                                                                                                                            2 gün sonra bi baktım evin önünde spor araba.İçinden kim çıksınnn??Tabikide Chris ''Atla'' diye bağırdı ben bindim kızlar görmemesi için arkamı döndüm ama yoklardı zaten.Kızlara söylemiyorum çünkü çok abartıcaklar.Her gün 'OoOOO eniştemiz gelmmmiiiiş falan dicekler nerden mi biliyorum ? çünkü bi kere daha sevgilim olmuştu ve ben kızlar yüzünden ayrılmıştım.Evet ben Chris'e de olanları anlattım.O benim ''Gizli Sevgilim'' di .Yani Chris'le çıkıyoruuuuzzz!!!!....................

DOST KAZIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin