Jessica ailesini bir kazada kaybetmesi nedeniyle teyzesi Pam'in yanına Mystic Falls'a taşınmıştır. Her ne kadar çok zor zamanlar geçiriyor olsa da bunu kimseye belirtemiyordu. Çareyi içindekileri dökebilmek için yaşantısını bir kağıda dökerek bulmuştu ve günlük tutmaya başlamıştı. Ailesini yaz tatilinde kaybetmişti. Odasının her yerinde ailesini hatırlatcak eşyaları olan Jessica için bugün çok berbat bir gün olacaktı artık lise için High School'a başlayacaktı. İnsanların acır gibi bakmalarından, her gelenin "nasılsın ?" diye sormasından sıkılmıştı ve artık yeni bir başlangıç yapmalıydı artık ailesi için yaz boyu hep üzülmüş evden çıkmamış insanlardan kaçan o kızın ayakta durması gerekiyordu ve artık hazırlanıp gitmesi gerekiyordu...
En yakın arkadaşı Melissa ile okula doğru ilerliyorlardı. Jessica yine dalmıştı ve herşey başlamıştı.
Melissa: -Büyükannem benim bir medyum olduğumu söylüyor artık o kadar çok bahsediyorki onu bir kliniğe yatırmayı düşünüyorum iyice saçmalamaya başlıyormuş gibi geliyor önceden masalmış gibi anlatırdı artık gerçek diyerek anlatıyor. Hatta biliyor musun bizim atalarımızın soyu Salem'e dayanıyormuş.
Jessica:-....(dalmıştır)
Melissa: - Jessica!!
Jessica: - Yine yaptım değil mi ? Özür dilerim. O günden beri böyleyim. Herneyse yeni bir gün bizi bekliyor hadi içeri girelim.
Melissa: - Bu yıl gerçekten çok güzel olacak inan bana mutluluğu tadacaksın artık.
ve gülerek içeri girerler. Tüm okulun gözüyse tek bir kişideydi . Yeni gelen öğrencide. Çok cool ve havalı bir şekilde koridorda "vaov" dedirten yeni öğrenci kayıt odasından sınıf isimlerini almıştı. Şans ki Jessica ve Melissa ile aynı sınıftaydılar. Kayıt odasının yanında Jessica ve Melissa çocuk hakkında konuşmaya başlamışlardı bile.
Melissa: - Jess yeni gelene bak. Görüyor musun ?
Jessica: - Tek gördüğüm çok seksi bir kıçı olduğu.
Melissa: - Hahaha.Lütfen yakışıklı olsun lütfen! lütfen! lütfen!.
Jessica: - Yeni bir günde ilk derse geç kalmak istemem tarih dersine gitmeliyiz .
Derse girmişlerdi öğrencide dersteydi işte beklenen an yoklama alınacaktı ve herkes yeni öğrencinin adını merak ediyordu. Ve işte o an.. Yeni öğrencinin ismi yavaşça süzüldü Mr.Saltzman'ın ağzından "Damon! Damon Peace." ve gerçekten Jessica'nın çok ilgisini çekmişti. Tüm gözler Damon'un üzerindeydi. Bir kaç kez göz göze gelmişlerdi Jessica ile. Ve Melissa'dan mesaj gelmişti. "Hey Jess! Damon sana bakıyor."
Jess'i bir gülümseme sarmıştı.Ders çıkışı ailesini ziyaret etmek için mezarlığa gitmişti. Ve orada günlüğüne bir kaç satır yazı ekliyordu. Etrafı birden bire bir sis ve taşların üzerinde öten siyah kargalar kapladı. Jess kargaya "Şşt!" diyerek uçurdu arkasını bir döndü ki karga yeniden gelmiş. Jessica yavaşça çantasını alıp yerleri sisten gözükmeyen mezarlıkta koşturmaya başladı ve takılıp bir ağaca çarptı. Sanki arkasına baktığında sislerin arasında birisi vardı onu gözetleyen..
Jessica dal çıtırtıları duydu hemen ayağa kalkıp arkasına döndü ve ....