Vysvědčení

12 2 1
                                    


Ráno jsem pomalu zaslala.Naštěstí mě máma vzbudila což jsem ráda protože jinak bych spala ještě teď.Co jsem se vzbudila tak jsem se šla opláchnout nalíčit a tomco mi zabralo nejvíc času bylo to že jsem blbá a nepřipravila si oblečení už včera.Když jsem konečně našla to oblečení které mi vyhovuje jsem zjistila že nestíhám.(Vzala jsem si lechký letní šaty)Rychle jsem běžela do kuchně rychle jsem vylila čaj a rohlík jsem si vzala do ruky.Stihla jsem to akorád když jsem doběhla k zastávce tak přijížděl autobus.Ve třídě už byli skoro všichni sedla jsem si na své míst vedle Davida.Když přišla učitelka byly jsem jí vděčná za to že přišla proti to konečně budu mít za sebou.Po tom co všichni dostali vysvědčení jsme AI popsali hezké prázdniny a šli domů.Já jsem si tam ještě povídala chvíli s Kačkou.Přišla jsem domů a dala rodičům ukázat své vysvědčení. Jelikož jsem se zlapšila z němčiny i z ajiny dali mi noví mobil(iPhone 7)jsem na sebe piana.Hned jak jsem se vzpamatovala jsem svůj starej mobil dala mamce protože ten její jí už dosluhuje.Po večeři v super restauraci jsme šli všichni domů.Já jsem ze svého nového mobilu zavolala Kačce a byla jsem šťastná jako blecha.Co jsme s Kačkou dotelefonovala jsem si šla vše zapsat do svého deníku.



Tato kapitola byla trochu delší teda od těch mich předchozích jo.Doufám že se vám tato kapitola líbila a že příjmete mou omluvu že jsem dlouho nepsala.

DovolenáKde žijí příběhy. Začni objevovat