Sys

50 21 5
                                    

"Sys, de ce nu mai vorbesti cu mine?"
"S-a întâmplat ceva, sys?"
"Tu nu vrei sa fim sys-uri, deci ma urasti"

Cine nu se simte aici? Ati vorbit cinci minute si deja sunteti befeuri si sys-uri ca va puneti pe primul loc in descriere cu textul "cn se atinge de X osa o i.a pe coaja" (am scris asa intentionat, poate ca unii vor intelege)

Tipele alea se ajuta la nevoi si sar cu gura pe tine de la orice critica. Adica, "doar e prietena mea cea mai buna!!!11!1!1!! Ne cunoastem de tocmai 2 SAPTAMANII!!!!112!!!1!1!! CUM POTI SA TE IEI DE EA?!!?! *inserati injuratura de 69 de randuri*"

A durut sa scriu asta ;-; sunt prieteni virtuali, iar prietenia aia nu va dura mult, crede-ma. Chiar daca sunteti bff si mai stiu eu ce, tot nu va dura mai mult de câteva luni. Asa ca, mai bine inchide telefonul sau calculatorul, inspira si expira, scoala-te din pat si iesi putin pe afara sa socializezi (sfaturi pe care eu nu le pot respecta).
Una din acele asa zise "prietene" care se impunea ca sys al meu s-a luat de mine ca era ultima in descriere, sa mor io ca nu mai inteleg. Eu nu-s in descrierea nimanui. Ma tai cumva? Incep sa plang si pun citate depresive si spun ca imi voi sterge contul? Nope.
In general, acesta e un site de literatura, nu de crearea unei familii. Mno, te mai imprietenesti cu unii, discutati, poate faceti colaborari, dar nu transformati Wattpad in Facebuci sau Instagram.

N-am idee ce am scris aici, doar mi-am descarcat nervii. Nici nu vreau sa ma uit sa corectez, ca iau cancer la ochi.

Pillow RantsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum