Mno, aici am atatea de scris, dar lenea mea ma impiedica. In fine, sa vedem cat reușesc.
Definitie:
Fangirl - Fana a unui serial, film, joc, celebritate, carte etc.Daar, cu adevărat, fana e o fata (de orice varsta) obsedata/indragostita de ceva, cel mai des fiind personaje FNAF, Undertale, Creepypasta, Anime, din filme, din trupe celebre etc.
Mno, si eu ma consider fana a multor lucruri, iar in trecut, trebuie sa recunosc ca am avut un comportament tipic copila obsedata in calduri.
In cazul meu a fost vorba de un personaj cu care imi faceam vise care mai de care. Pai, bine ca am revenit cu picioarele pe pamant.
Draga fetita, da-mi voie sa iti spun cat mai calm posibil ca sansele tale cu tipul ala sunt -69/10. Nu e real, e cel mai des un fucking schelete, animal de fier sau ucigas. Si chiar daca asta s-ar intampla printr-o minune cu ajutorul lui Luci, chiar crezi ca i-ar interesa o copila ca tine?!
Nu ca alea indragostite de vreun actor au sanse mai mari. Sa va spun de ce? Nu cred ca mai e nevoie.Si aici ajungem la minunatele FanFic-uri
Subiecte:
"Fata se angajeaza la pizzerie, se împrietenește cu animatronii si se indragosteste de unul, care se transforma intr-un baiat extrem de sexy"
"Fata bipolara si depresiva isi omoara parintii si ajunge in conacul pastelor, unde se fute cu vreun criminal pana nu mai poate merge"
"Fata de 15 ani foarte talentata adoptata de 1D care se fute cu vreunul dintre ei si face puradei"
Si lista poate continua, dar sa ne oprim aici. Ceva complet irealizabil.
Si cel mai rau e ca tipele astea, cu un harem urias se simt cu adevarat jignite daca le spui ca nu au sanse cu senpaii lor sau sar la bataie cand afla ca trebuie sa ii imparta cu încă mii, daca nu milioane de alte fane. (Cateodata imi doresc sa am abilitatea sa lovesc prin internet, daca ma înțelegeți)Pai, daca tot va doriti sa ajungeți la iubitii vostri ficționali, dați-mi voie sa va prezint in premiera GHIDUL DE A AJUNGE LA IUBITEI
Omoara-ți familia sau prietenii/rudele si asteapta pana vine Jeff, care va fi imbracat in hainele unui politist sau ale unui psihiatru.
Sinucide-te, iar inainte bagă-te in vreun robot construit de tine, facut din carton.
Sari in un munte despre care se spun multe legende.
Cel mai probabil lumea va scapa de aceste specimene, sa speram...