Je pondělí ráno a já vstávám do školy.
Před mým bytem stojí má nejlepší kamarádka a jedem spolu do školy. Přijíždíme do školy a já mám divný pocit, že jsem na něco zapoměla. Kouknu se do kabelky jestli mám všechno a já zapoměla věci na můj odpolední trénink.
"Maky pujčila by jsi mi na chvíli auto? Musím zajet domu pro věci na trénink"
Maky: "No jasně že můžeš"
Poděkuju a sednu si do auta a vyjíždím ze školy směrem domů.
Přijedu domů vezmu si s kabelky věci a hodím je do batohu dám tam věci na trenink. Zamknu dveře a jedu zase do školy.
Zaparkuju před školou a běžím do Školy. Ve škole už začala hodina a ja přišla o 15 min později. Vejdu do učebny na angličtinu a omluvim se a miřim ke své lavici kde sedi Maky.
Skončila první hodina a máme 15 minut přestávku tak jdu do vedlejší třídy kde je můj přítel Ben. Políbíme se a oznámim mu že semnou musí jít na trénink.
Ben kývne že pujde a políbí mě. Z Benem chodím už rok a půl.
Najednou na mě někdo zakřiči "Stelo pojď sem" otočím se a tam moje trenérka na Pole Dance.
"Ano Ivet potřebuješ něco?""Ano potřebuju aby jsi za mě dnes na hodinu přebrala hodinu, potřebuju si něco zařídit"
"Dobře tak ve 13:00 budu před studiem".
Jdu zpátky za Benem. Mám ještě 5 minut potom mi začíná druhá hodina. Políbim Bena a jdu do třídy.
Začíná nám hodina čestiny. Sedím s Maky a vůbec nedáváme pozor. Maky kreslí a já poslouchám písničky ve sluchátkách. Čeština utíka docela rychle. Zvoní na přestávku. Když uběhly dalsí 3 hodiny tak jdu pro Bena a jedem spolu do Studia, který je asi 10 minut autem.
Před vchodem na mě čeká Ivetka aby mi řekla co a jak.
"Stelo za 15 minut přijdou holky dneska jich přijde 6. Zvládneš to?"Ivet nemusíš se bát, zvládnu to."
Ivet odjela a my z Benem čekali až přijdou další holčiny na trénink pole dancu.
Všichni už přišli a trénujeme.
Po hodině přijela Iveta a já si také mohla zatrénkvat.
Po půl hodině jsme jeli ke mě domů. Doma na mě čekala mladší sestra Deniska je ji 11 let. Starám se o ní. Z Benem a s Deniskou vymýšlíme co mám uvařit k večeři.
Nakonec jsem uvařila špagety se sýrovou omáčkou.
Denisce pomůžu z ukolama a pak koukáme všichni na televizi.
Už je dost pozdě tak Deniská šla spát a my z Benem si povidáme o taneční soutěži.
Ben by chtěl abych se přihlásila do soutěže Pole Art. "Bene musím si to projít hlavou a i z Ivetou.""Dobře Stelo ale Pole Dance děláš už dva roky tak tu soutěž zkus jsi fakt dobrá." Říká Ben
"Dobře tak já se zítra přihlásím"
"Miluju tě Stelo" řiká Ben
"I já tebe ❤
Rozhodnene se jít spát..
Snad se vám tahle knížka bude líbit.
Budu ráda za sledování, komentování a lajkování.
Děkuju Haňule.