Je Uterný krásný ráno.
Vstávám v 6:00 abych mohla vypravit sestru do školy já mám školu jen pondělí, středy a pátky.
Vypravím sestru a vlezu si zpátky do postele.
Ben šel také do školy.
Vzbudím se v 10:00 a začnu uklízet. Sednu si k pracovnímu stolu a snažím se psát bakalářku do školy. Pípne mi mobil, kouknu se a přišla mi SMS od Ivety.
Ahoj Stelo. Psal mi Ben že přemýšlíš o přihlášení na Pole Art. Poradím ti. Jdi do toho. Splníš si svůj sen.Najdu si webovou stránku pole art a přihlásím se. Soutěž je 22.4. 2017 to je za 2 tydny. No mám málo času.
Ahoj Ivet přihláška odesláno teď 2 tydny makačka. Děkuju.
Obléknu se a jedu taxíkem do školy si pujčit si Benovo auto.
Vyrážím ze školy do studia trénovat.
Musím si vymyslet chorografii. Lehnu si ve studiu na koberec vezmu papír a přemýšlím a dělám různé prvky na tyči, které by mohly být pro soutež dobrý. Zapoměla jsem na čas už je 20:00 a musím domů udělat něco malého k večeři.
Po cestě domů koupim v supermarketu hranolky a jedu domů. Doma na mě čeká Ben a Deniska. Udělám jim kuřecí čínu s hranolkama a jdem všichni spát. Zítra všichni vstáváme do skoly..
Ležím a přemýšlím o tom jestli bylo správné se přihlásit do soutěže. Je mi sice 20 let ale spousta lidí me odsuzuje za to co dělám. Jsem ráda že můj přítel mě v tom podporuje. Vlastně on mě tak trochu donutil. Jsem mu na jednu stranu moc vděčná a mám trému. Vstanu a jdu do koupelny. Vrátím se a mířim přimo do postele. Vedle mě leží Ben a jsem tak ráda že je semnou. Políbim ho lehnu si na jeho hruť a pomalu usínám.Doufám že i tahle kapitova se vám líbí.
Mějte se krásně. A věřte si!!Haňule.