Scott pov:
După ce am scătat întrun sfârșit de la așa ziși atacatori am mers la Vida findcă ea va locui cu noi acum ( cu el și Mălia) zicea că are ceva sămi spună . Sunt însfârșit acasă .
Sc: Și ce vroiai sămi zici ? întreb eu pe fata care îmi aduce aminte de vechiul eu umeori chiar mă doare că nu pot să fac nimic doar dacă copilul nostru va moșteni puterile ei nu ale mele iar asta nu cred că se va întâmpla prea devreme deoarece nu avem un copil .
V: O să ai o fetiță . vorba asta ma șocat încât am luato pe sus am sărutato tandru .După câțiva ani :
Alexandra este la prima zi de liceu îi seamănă leit mamei sale are și puterile sale și haita mea sa reântregit acum căutăm o vampiriță pe care Elena ( fica lui staills și lidia ) a văzuto zicea că seamănă cu Allison dar nu are cum deoarece ea este moartă de ani buni . Eram în pădure și am văzuto cum era pe cale să îi ia săngele la un adoleșcent am fugit și în loc de acel băiat ma mușcat pe mine când a văzut a fugit rapid ( atunci când un vampir mușcă un vârvolac el se transformă în lup bine el se poate transforma în lup dar acum nu se va mai transforma înapoi ) mam transformat și am leșinat acolo nu auzeam nu vedeam nimic așa am aflat că acum Allison este rea .Ce credeți că se va întâmpla cu el sau cu ceilalți aflăm în cap. următor .