Sade

105 1 0
                                    

Mert'ti.. (Bu çocuk beni ne zaman rahat bırakacak ya?) " günaydın güzelim" dedi. Domuz.

Ben tam hiçbirşey söylemeden gitmek için kalkmışken kolumdan çekti. "Hey ne yapıyosun sen? " ses Sarp'a aitti

. Olamaz işte şimdi yandık. Sarp sinirlenmişti. Mert"sevgilinle beraber konuşuyorduk" bu çocuk ne saçmalıyor? Sarp'bin yüzündeki afallamayı sezebiliyordum

. "Oo ben gideyim o zaman "dedi. Al işte herşey boka sarmıştı. Mert'e "sen ne yapıyorsun ? Seni aptal!" Diye bağırdım. Gayet sakin bir şekilde ne yapmıştım ki diyip göz kırpıp gitti. O sırada Ezgi yanıma geldi.

Tabi o mutlu. İğrenç ve sıkıcı bir ders sonrası Ezgi çıkmıştı. Ben hazırlanırkenSarp'ı gördüm. Bana "daha yakışıklı birini bulabilirdin" "

"saçmalamayı keser misin ?"diyip onu ittim." Bu ne asabiyet cadı??. Ona gıcık oluyorum.

Neyse beraber sınıftan çıktık. Arda ve Ezgi bizi bekliyorlardı. Sırıtıyorlardı. Umursamadan arabaya bindik. Eve geldiğimizde biraz oyalanıp akşam yemeği için sofraya oturduk. Sonra herkese"iyi geceler" diyip yattım. Sabah bir huylanmayla uyandım. "

"Oooo uyandınız mı ?" "Sarp ne yapıyorsun?" "Eğleniyorum güzelim. Beğendin mi tüyü kaleminden kopardım." "Yaa pislik ." "Neyse güzelim bu kadar yeter . Ben aşağı iniyorum." Ben de kalktım yüzümü yıkayıp üstüme kot şort geçirdikten sonra aşağı indim.

Sofraya oturduğumda Ezgi "bu gün nereye gidiyoruz bilin bakalım?" "Yine nereye Ezgi." "Lunaparkaaa" Ardayla beraber kikirdiyorlardı.

Ama hiçe fena olmazdı aslında. Zaten çok sıkılmıştım. Neyse bir süre daha evde oyalanıp lunaparka gittik.

Akşama kadar gondoldan çarpışan arabalara kadar binip durduk. Tam eve dönecekten Ezgi ve Arda küçük bir çocuk gibi ısrarla " hadi dönmedolaba binelim"diye tutturdu.

Dayanamayıp"tamam dedik. Sarp ve ben bindikten sonra neye uğradığımızı şaşırdık.

Çünkü bu şey dönmeye başlamıştı. Hey benim yükseklik korkum vardı ve hava karanlıktı. Sarp küfürler savuruyordu.

Sonra birden bana sırıtıp " seninle bu lanet şeyde durmak istemiyorum" "aman ben sana bayılıyorum." Biz tartışırken birden durduk. İn-a-na-mı-yo-rum! Tam tepedeydik ve ben deli gibi korkuyordum.

Niye durmuştu ki bu şimdi?? Sanırım Sarp farketti ve bana" gel yanıma cadı "dedi. "

"Hayır "diye bağırdım . O da sırıtacak "sen bilirsin." Bir süre sonra artık dayanamayıp yanına geçtim. "Hayret küçük cadı inat etmedi."dedi ve güldü. "Sadece orada oturmaktan sıkıldım " dedim. Ne kadar yediyse artık.

Hey dönmeye başladığımızı hissettim. Inince Ezgi ve Arda'nın katıla katıla güldüğünü gördük ve bir sinirle aynı anda" siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz? Yaptığınızın farkındamısınız?" Diye bağırdık.

Sonra arabaya doğru yürümeye başladık. Onlarda peşimizden gelirken hala gülmeye devam ediyorlardı. Eve geldiğimizde hemen ılık bir duş alıp uyudum. İğrenç bir güne uyandığımda başım çatlıyordu. Çok keyifsizdim.

Aşağı indiğimde Arda ve Ezgi tam kapıdan çıkarlarken" sonunda uyandın biz çıkıyoruz "dediler ve hemen sonrasında bana birşey deme fırsatı vermeden gittiler . Sonra birden Sarp'ın evde olmadığını farkettim.

Yukarı çıkıp ders çalıştıktan sonra film izleyip birazda müzik dinledim. Baya geç olmuştu. Sarp'ı merak ediyordum. Birden kapının çalmasıyla irkildim. Merdivenleri atlaya atlaya inip kapıyı açtığımda hayal kırıklığına uğraşmıştım.

Çünkü gelenler Ezgi ve Ardaydı. "Biz odamıza çıkıyoruz " diyip gülüştüler.

Ne yapacaklarsa artık? Salona geçip televizyon izlemeye başlamıştım . Çoook geç olmuştu . Gözümden uyku akıyordu kiii kapı çaldı koşarak açtığımda Sarp karşımdaydı ve leş gibi kokuyordu. O anda içtiğini anlamıştım .

Yürüyecek hali olmadığı için onu odasına çıkarıp yatırdıktan sonra kendimde hemen gidip yattım. Olamaz çok geç kalmıştım . Bizimkiler de hazır olunca kahvaltı bile yapamadan doğru okula...

Okula geldik. Sınıfa girdiğimizde ders çoktan başlamıştı. Neyse ki hoca içeri aldı. Der bitince Ezgi "yemeği dışarı da yiyelim mi" dedi.

Bende kabul ettim. Beylere de sorduktan sonra gitmeye karar verdik. Siparişleri verdikten sonra telefonum titredi. Mesaj gelmişti. Mert'tendi. "Seni istiyorum"yazmıştı. Sonra bir mesaj daha ve bir mesaj daha.

Artık bakmaya imrenir hale gelmiştim. Pislik abaza! Artık yüzüm nasıl bir hal aldıysa Sarp"Derin iyi misin yüzün bembeyaz oldu." "Iyiyim "demekle yetindim ama üçü de ikna olmuş görünmüyordu.

Yemekler geldikten sonra mesajları unutup yemeğe yumuldum. Eve geldiğimizde Mert'i aradım ve" sen ne yapmaya çalışıyorsun" "sadece seni istiyorum." "

"Ama ben seni istemiyorum.rahat bırak beni." "Seni asla bırakmayacağım." Yüzüne kapatmıştım. Ve ağlamaya başlamıştım. Tuvalete gitmek için kapıyı açtığımda Sarp soran gözlerle yeşil yeşil bana bakıyordu.

Hiçbirşey demeden tuvalete gittim. Kendimi toparladıktan sonra aşağı indiğimde bizimkilerle beraber film izlemeye başladım.o kadar mayışmıştım ki.

Sabah olmuştu. Hey bir dakika ben ne zaman uyudum ? Ve beni kim odama getirdi? Neyse şimdi bunu kurcalayacak değilim. Okula gitmek için hazırlandım. Güzel olmuştum . Aşağı indiğimde Arda'nın ıslık çalmasıyla Ezgi'nin ona tekme atması bir olmuştu.

Sarp'ın suratı sirke satıyordu. Anlaşılan dün ki olay aklındaydı. Ayrıca pijamalarıylaydı. Sanırım bu gün okula gelmeyecek. Hasta mı acaba ? Aamaan banane. Okula geldiğimizde Ezgi ve Arda biraz oyalanacaklarını söylediler.

Sınıfa girdiğimde içerde sadece Mert'in olduğunu farkettim. Tam çıkacaktım ki kapının kapandığını farkettim . Şimdi mahvolmuştym!

Umarım beğenmişsinizdir :) devamı daha güzel olacak :)

SADEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin