/uludağ/
Sabah eşyalarımı yatağa koyup duşa girdim . Çıktığımda sutyenim yoktu . Siktir!
Neredeydi şimdi bu?? Kapının açılmasıyla arkamı döndüm ve Sarp'ın hınzır gülüşüyle karşılaştım.
"Bunu mu arıyorsun? " " lanet olsun ver şunu " "yoo hem gel de al." Koşuşturmaya başlamıştık.
Uzun süre koştuktan sonra tam alıyordum ki Sarp'ın üstüne düştüm.
Nefesini nefesimde hissetmem kalbimde ve beynimde garip duygular hissetmeme sebep oluyordu.
Bir süre bu şekilde durduktan sonra kapının çalınmasıyla hemen toparlandık. Gelen oda servisiydi. Gittikten sonra Sarp bana bakıp
" üşüdün mü ?"
Diye sorunca
"evet çok üşüdüm " diye karşılık verdim.
" al bakalım o zaman" diyip sutyenimi elime tutuşturdu.
Fazlasıyla utanmıştım. Hemen yukarı çıkıp üstümü giyinip aşağı indim.
Ben" hala gelmediler mi?" Ezgi ve Arda saatlerdir evde değillerdi .
Sarp" He he geldiler ama görünmezler ! Sence?" " ayy dalga geçmesen ölürsün"
" şaka bir yana da çok geç oldu bir baksak mı? "
kafamı onaylayan bir biçimde salladıktan sonra üstümüze kalın birşeyler alıp çıktık.
Uzun bir süre aradıktan sonra üşümüş ve yorulmuştuk.
" hadi geri dönelim Sarp ben çok üşüdüm"
" güzelim korkmayacaksan birşey söylicem"
" yine ne oldu Sarp ?"
"Sanırım kaybolduk"
"of lanet olsun dicem. Ama daha ne kadar olabilir ki?"
"Sakin ol. Bir klübe falan birşey buluruz herhalde."
Hiçbirşey söylemedim.
Aramaya devam ederken terkedildiği belli olan bir klübe görünce hemen içeri girdik.
Fakat karşılaştığımız şey bizi fazlasıyla hayal kırıklığına uğratmıştı.
Çünkü içeride eşyaya dair hiçbirşey yoktu .( koltukta dahil.)
Burada durmanın dışarıda durmaktan bir farkı olmadığını düşünüp tam çıkıyorduk ki kapı kapandı.
Al işte keşke daha ne olabilir ki demeseydim .
Ben bela çekiyorum Kesin teşhis. Bir süre öylece ayakta durduktan sonra dayanamayıp yere oturduk.
Sarp" özür dilerim."
" ne için?"
Ben sebep oldum kaybolmamıza." " önemi yok artık."
"Çok üşüyomusun?"
"Evet"
bunu dememle tişörtüne kadar üstündekileri çıkarıp tüm engellemelerime rağmen bana giydirdi.
Sadece pantolonu kalmıştı. Ben" ne yaptın sen donucaksın!"
" umrumda değil. Ben sebep olduysam ben üşiycem. Sus!"
diye bağırdı. Birşey demememle beraber bir süre öyle durduk. Sonra ben" çok uykum geldi Sarp
" deyince Sarp
" biraz daha dayan .Dur biz niye aramayı denemedik? " dedi hafif umutla ama dediğim şeyle o umutta sönmüştü.
" çekmediğinden olabilir mi acaba ?"
"Off doğru!"
Ben daha fazla dayanamayıp gözlerimi kapatınca o nasıl olurda üstünde doğru düzgün birşey yokken dayanabiliyor ?
Diye düşünmekten kendimi alamadım.
Sarp'ın Derin diye seslendiğini duyabilmeme rağmen cevap veremiyordum.
Birden iki kolun beni sarmalamasıyla Sarp'ın beni kucağına aldığını anladım.
Bir eliyle vücudumu ısıtmaya çalışırken bir yandanda ellerime üflüyordu.
Uzun bir süre öyle ısıtmaya çalıştı. Ama artık o da yorulmuştu .
Tam ikimizde kendimizi uykuya teslim edecekken kapı sesinin duyulmasıyla Sarp'ın bir umut kapıya baktığını gördüm.
Oduncu zannettiğim bir adam içeri girince Sarp'la konuşmaya başladıklarında seslerini seçebilmemle beraber ısınmaya başlamıştım.
Kendime gelmeye başlayınca Sarp'ın eşsiz kokusunu içime çektim.
"Daha iyi misin "
diye sorunca kafamı ona çevirmemle yemyeşil gözleriyle karşılaştım.
"Bunu sana borçluyum" diyince
" sana bişey olursa ben kimi gıcık edicem cadı?"
diye karşılık verirken hep beni gıcık eden o hınzır gülüşünü yaptı.
Ama bu sefer farklı olarak beni gıcık etmenin aksine rahatlatmıştı.
" artık iyiysen gidelim mi" diye sorunca kafamı onaylar biçimde sallayıp güldüm.
Neden güldüğüm hakkında en küçük bir fikrim yoktu.
*******
Eve geldiğimizde Ezgi ve Arda evdeydi ve çok endişeli bir halleri vardı.
Ezgi" nerdesiniz siz ? Meraktan öldük!" " asıl siz nerdesiniz? Evde olmadığınız için endişelenip dışarı çıkıp bu saate kadar arayıp durduk."
Arda
" yazıııık oturun da biz sevgilimle size bir sıcak çikolata yapalım. "
dedikten sonra çıktılar . Olanlardan sonra Sarp'tan biraz da olsa utanıyordum.
Sessizce otururken sessizliği bozan Sarp oldu." İyi ki kaybolmuşuz . Yoksa kim bize bedavadan sıcak çikolata yapacaktı? Sevgilim de yok ki..." Dedi ve sırıttı.
Sırıtmasına karşılık vermekle yetindim. Üstünde kapşonlu vardı.
Ama önünü kapatmadığı için gözüm ister istemez kaslarına takıldı. Oha ya bunlar için ne kadar çalıştı acaba ?
Ne kadar daldıysam Sarp " ne oldu kaslarım çok mu hoşuna gitti?" Diye sordu. Siktir !
Onun kaslarına baktığımı farketmemiştim bile. "Ne alakası var ? Ben sadece dalmışım!"
"Tamam tamam kızma hemen" o sırada çifte kumrularımız sonunda ne kadar sıcak kalabildiyse sıcak çikolatalarımızı getirdiler.
İçtikten sonra iyi geceler diyip uyumaya gittim.
*****
Dün ki yorgunluktan sonra hemen duşa girdim.
Sıcak bir duş tahmin ettiğim gibi harika gelmişti.
Bu gün kayak yapmaya gideceğimiz için hemen saçlarımı kurutup hazırlandım.
Kayak alanına girdiğimizde .. Heey.... Mert burada ne arıyordu?
Yok canım benzettim heralde. İnanamıyorum hayır bu gerçekten Mert..
Umarım beğenirsiniz kızlar . Artık düzenli olarak atmaya çalışıcaz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADE
Romance2 si birbirinden nefret ettiğini sanan ama deli gibi aşık olan diğer ikisi onları birleştirmeye çalışan 4 lü bir arkadaş grubu...