-Kur Nikolė?- paklausiau Vikos prie baro, nes ji sėdėjo viena.
-Šoka, turbūt,- nusijuokė.
-Turėsi eiti su manimi,- pasakiau jai.
-Man bus garbė,- energingai nušoko nuo kėdės,- tik su sąlyga,- šelmiškai nusišypsojo.
-Kokia?- pasižiūrėjau į merginą su nepasitenkinimu.
-Aš galėsiu nufotografuoti tave,- išsišiepė.
-Pažiūrėsim, mano mėnuliuk,- sutikau ir pradėjome eiti link plytų sienos, prie kurios buvo ramu ir ne taip trankė muzika.
-'Mano'?- klausimai pasižiūrėjo.
-Taip, mano,- plačiai nusišypsojau ir prisilenkiau prie jos arčiau.. bet staiga iššoko Nikolė.
-Kur einat?
-Nika!- žudančiu žvilgsniu pažiūrėjo rudaakė į raudonplaukę.
-Ok ok, sori, balandėliai, išeinu,- Nikolė numetė šelmišką šypsenėlę ir dingo, o Vika droviai nusišypsojo.
-Galiu fotoaparatą?- paklausė Viktorija ir nukabino jį man nuo kaklo. Pajaučiau šiltus jos pirštus. Šiurpuliukai perbėgo visu mano kūnu. Vėl pasilenkiau prie merginos ir švelniai prisiliečiau prie jos lūpų trumpam bučiniui... mudviejų akys užsimerkė. Niekada taip nesijaučiau. Nenorėjau, kad tai baigtųsi, tačiau po kelių akimirkų atsitraukiau pajutęs, jog tai tiesiog negali įvykti.
*Čikšt* *čikšt* *čikšt* sučirškė fotoaparatas keletą kartų. Vika atitraukė fotoaparatą nuo savo veido ir jį perėmiau aš. Atsisukęs į Viktoriją nuspaudžiau mygtuką porą kartų. Peržiūrėję nuotraukas pakilome nuo sienos ir ji čiupo už mano už riešo ir tempė ją siauru koridoriumi. Išsilaisvinau iš jos mažos plaštakos ir išėjau pro namo duris. Kas ji tokia, kad drįsta mane tempti?
_____________________________________________
Sveikos, panelės ♥
Mūsų beveik nėra, tačiau vis tiek kuriu ♥
Iki susimatymo ♥♥♥
YOU ARE READING
~Just Be Good~
RomanceAš - nepagaunamas narkodyleris, o ji - nekalčiausias mano matytas žmogus.. bent jau taip maniau.