Hawaii ...... piesočné pláže ...... každý deň v roku slnečné lúče ...... surfy ...... vlny...... dokonalý Hawaiiský chalani ...... žiadne starosti ...... vitajte v mojom živote.
Som 17 ročná Hawaiičanka a milujem surfovanie. Volám sa Noelani, čo v našom jazyku znamená “krásna dievčina z neba“. Ani neviem, prečo mi mamka vybrala také meno. Vôbec si o sebe nemyslím, že som pekná. Som asi 175cm vysoká, priemernej postavy, čiernovláska so sivými očami. V podstate jem všetko, čo mamka urobí a upečie. Nie som taký typ baby, ktorá sa prehnane stará o svoju postavu a o svoj zovňajšok, ale zasa nechcem vyzerať ako posledná chudera a tak niečo pre seba robím. Každý deň som na surfe a chodím na brigády, ktoré nie sú veľmi ľahké. Najradšej mám, keď sa mi ujde nejaká brigáda pri mori.
Mám malú sestričku menom Pono Pua. Pono znamená “spravodlivý“ a Pua znamená “kvet“. Neviem ako to významovo dáva zmysel, ale viem, že mamka sa nevedela rozhodnúť a tak jej dala obidve mená. Má 6 rokov a asi meter a 10cm. Je veľmi drobná, ale zato ju mám veľmi rada.
Moja mamka sa volá Maka Nani a v preklade to znamená “krásne oči“, čo je o mojej mamke pravda. Má ich modré ako letné nebo, keď je v tieni má ich sivé a keď jej na ne zasvieti slnko, chytia farbu ako morský záliv, krásnu modrú, ba dokonca až tyrkysovú. Ocko sa volá Kanye, čo v preklade znamená “sloboda“. V podstate je to aj pravda, lebo ocko chce byť slobodný, ale ako občan. Nechce aby bol niekým ovládaný.
S rodinou bývame v meste Kailua Kona. Pri mori máme domček v Hawaiiskom štýle, teda nič zložité. Bývame na kraji mesta, teda od centra je to asi pol hodina cesty k nám cez menší ´tropický lesík´, takže taká samotka. Hneď vedľa nás býva moja najlepšie kamarátka s ktorou sa poznám už asi od narodenia. Volá sa Meli, to znamená ´´med´´.
Tu na Hawaii sme si všetci veľmi blízki. Aj susedia sú ako rodina. Často sa konajú večerné pikniky na pláži, pri ktorých sa zídeme všetci ľudia z našej oblasti. Je to príjemné. Najlepšie je na tom asi to, že tam je aj Kalei. Jeho meno znamená ´´šťastie´´. Je nádherný. Má čierne vlasy a čierne oči. Keby ste ho videli, úplne by vám pomotal hlavu. Surfuje taktiež ako ja a má dokonalú postavu, ktorú vidím zakaždým, keď sa prezlieka, keď sa chystá surfovať. Nie sme nejaký extra kamaráti, ale tak čas od času spolu nejaké to slovko prehodíme, dokonca spolu niekedy chodíme aj cestou do školy alebo spolu sedíme v školskom autobuse. Keď ho uvidím, začne sa mi triasť hlas a podlamujú sa mi kolená. Ako som už povedala, je dokonalý.
...... ...... ...... ......
Je to len na začiatok, ďalšie časti budú lepšie. Tak aspoň pre tých pár čitateľov čo to tu poprípade čítajú: dúfam že aj po prečítaní tohto slabého začiatku vás to neodradí a budete čítať aj ďalej, berte to naozaj tak, že toto je len úvod a v ďalších častiach plánujem niečo veľké. Takže keď ste zvedaví ako to bude ďalej a keď vás to aspoň trošičku zaujalo, tak prosím zanechajte votes a komentár. Ale budete si musieť tých pár častí pretrpieť.
Thanx, xoxo. ....
YOU ARE READING
Noelani
Teen FictionNoelani je 17- ročná Hawaiičanka, ktorá miluje surfovanie. Je jeden chalan, čo sa jej páči, volá sa Kalei. Podarí sa Noelani Kaleia získať? V jej živote bude dôležitý zlom..... Ustojí ho ? Ak ťa to zaujíma čítaj a sleduj túto story. /votes a komen...