Ráno mi do izby prenikli slnečné lúče, ktoré ma príjemne prebudili. Otvorila som oči a uvidela sestru, ako vedľa mňa sedí na mojej posteli aj s jej plyšovou opicou- Kokom. Koka som jej podarovala ja k jej 6-tim narodeninám.
,,Ako si sa vyšpala?“ spýtala sa ma Pono tak trocha šušlavo, lebo mala predné mliečne zuby vypadnuté.
,,Výborne“ usmiala som sa na ňu ,,a ty?“ posadila som sa a pritiahla som si ju k sebe. ,,Zle“ povedala a nahodila mrzutý výraz na tvár; ,,A to už prečo?“ spýtala som sa jej zvedavo. ,,No lebo Koko celú noč vyštrájal a škákal mi po pošteli“ keď mi takto šušlala v izbe, zdala si mi roztomilá.
Vždy keď sa s ňou rozprávam, musím sa pýtať na všetko, dokonca aj na to, čo je úplne od veci a mimo našu tému. Ale má ešte len 6 rokov a chcem jej robiť radosť.
,,Dievčatá poďte dolu! Raňajky sú už hotové a o 20 minút je tu autobus do školy.!“
,,Počula si mamku? Tak šup dolu na raňajky“ vysadila som si Pono na chrbát a zbehla s ňou dolu do kuchyne.
,,Sme tu“ zosadila som si Pono z chrbta a sadli sme si za stôl. ,,Čo máme na raňajky?“ spýtala som sa mamky. ,,Ovocné nápoje, muffiny, lievance alebo jogurt. Vyberte si.“
,,Lievance s ovocnými nápojmi“ povedala som s Pono takmer jednohlasne. Obe sme mali chuť na to isté.
,,Vedela som, že budete chcieť lievance a doma vyrobený džús. Muffiny som ani nerobila“ usmiala sa na nás mamka, otočila sa a podala nám plný tanier lievancov a džbán papájového džúsu. K lievancom nám podala banány, tvaroh, javorový sirup, čučoriedky a maliny. ,,Muffiny budem robiť až poobede“ dodala mamka a sadla si k nám na raňajky.
,,Dobré ráno“ naťahoval sa ocko pod zárubňou kuchynských dverí. Aj on si sadol k nám a pretrel si oči. Naklonil sa cez stôl k mamke a dal jej pusu. ,,Fúj“ zaxychtila sa Pono. Všetci sme sa začali smiať.
.....................................................................................................................................................................................
,,Som plná“ vyhlásila som a pohladila som si brucho. Mamka sa len usmiala ,,Mala by si sa ísť chystať do školy o 8 minút je tu autobus“ dodala. ,,Panebože, to nestíham“ vyskočila som od stola a utekala hore do izby. Vletela som do kúpeľne kde som si rýchlo umyla zuby, vyčistila si pleť, spravila make-up, dala si linku a špirálu, vyžehlila som si vlasy a spravila som si obyčajný cop. Pozrela som sa na seba do zrkadla a na to že to bolo všetko spravené v tak krátky čas, vyzeralo to celkom dobre. Potom som vletela do izby a otvorila som skriňu. Vytiahla som si biele džegínsy a k tomu čierny voľný mikynový crop-top, ktorom bolo napísané ´SURF´. Veď čo iné sa dá kúpiť na Hawaii. Jasné že s módou ideme a máme tu veľa obchodov so sezónnymi vecami, ale skoro každá je niečím spojená s Hawaiiom.
Pozrela som sa cez okno a zazrela som žltý školský autobus, ako stojí prechádza pred naším domom a zastavuje na konci ulice, aby mohli všetky decká nastúpiť. Schmatla som teda tašku a utekala dolu. Obula som si Biele Vans-ky a utekala na autobus. ,,Ja idem, ahoj!“ stihla som zakričať, než som zabuchla dvere.
Pribehla som k autobusu, ktorý už mal naštartované. ,,Ahoj Dona“ pozdravila som sa s našou autobusárkou. Mám ju rada, sme dobré kamarátky.
,,Noelani, tu !“ zakričala na mňa Meli, ,,držím ti tu miesto“ videla som len jej hlavu spomedzi ostatných.
,,Ahoj“ vydýchla som si keď som si sadla. ,,Dnes akosi meškáš. Čo sa stalo?“ spýtala sa ma Meli s úsmevom na tvári. ,,Ále, mali sme také rodinné raňajky a trochu som sa zdržala. Keď mi mamka povedala, že o chvíľu je tu autobus do školy musela som rýchlo utekať aby som si stihla spraviť make-up. Vyzerá to dobre?“ ešte som sa jej pre istotu spýtala, aj keď som sa síce doma pozrela na seba do zrkadla, musela som sa uistiť. Nie je nad názor od najlepšej kamarátky. ,,Nebojsa nič, vyzeráš skvelo ako vždy. Ani nie je spoznať, že si sa maľovala narýchlo“ jej názor ma veľmi potešil.
YOU ARE READING
Noelani
Teen FictionNoelani je 17- ročná Hawaiičanka, ktorá miluje surfovanie. Je jeden chalan, čo sa jej páči, volá sa Kalei. Podarí sa Noelani Kaleia získať? V jej živote bude dôležitý zlom..... Ustojí ho ? Ak ťa to zaujíma čítaj a sleduj túto story. /votes a komen...