BEN BÖYLE DEĞİLDİM!!!

216 16 28
                                    

Multi de İdil ve okula giderken giydikleri.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ben ne yapmıştım öyle??

O kızı... O kızı öldürebilirdim.

Belki de ölücek ,hala hayati tehlikesi var.

Hastanede beklemekten bende ölücem galiba.

Her neyse size olayı anlatayım.

Ben ufacık şeylere sinirlenen ve normalden fazla sinir krizi geçiren bir insanım.

Bu gün yeni okulumda müdürden sınıfımı öğrenmek için müdürümüz ün odasına gittim. Ama müdürümüz bana 'küçük Sürtük' deyince çıldırdım ve müdürün üstüne atlayıp yakasından tuttum ve 'küçük piskopat' dedim. Ve ona orda birkaç yumruk savurup sınıfıma gittim. Boşuna kafes dövüşlerine gitmiyorum.

Neyse kendimi daha sonra detaylıca tanıtıcam.

Sınıfta biraz oturdum ve dersin boş olduğunu öğrendiğimde kantine indim. Bir tost yedim ve salçasının dudağımın kenarına bulaştığını fark ettiğimde temizlemek için tuvalete gittim.

Bizim sınıftan iki kız (birisini İdil hastanelik etti) benim hakkımda konuşuyordu. İşte sürtük...vs. Şeyler,tabi bende 'bittiniz kızım siz' diyerek içeri girdim. Birini saçından tuttum. Ama diğeri kaçtı. Bende iki kişilik sinirimi tek bir kızdan çıkardım. Bu yüzden kız ölmek üzere.

Off bi dakika ya ben neden bu hastane köşesinde o hipopotam ı bekliyorum ki ??

Yada neden onun için üzülüyorum ki??

Ben yani ben koskoca mafya!!!

Yani inşallah büyük bir mafya olucam.

Neyse şimdi okula geri döneyim.
4 ders falan girmiş olurum en azından.

~~~~~~~~~~~~~~OKULDA~~~~~~~~~~~~~~

Off keşke gelmeseydim. Fizik dersindeyiz ve ben acayip sıkıldım.

Hoca,

"Kızıııııım dünyaya gir sonra sola dönüp yokuşu çık ve sağa dönüp sınıfa gel!!"

Hocanın kulağımın dibinde bağırmasıyla tarif ettiği yolu takip ettim ve sınıfa geldim.

Hocaya,

"Geldim hocam. Çok güzel tarif ettiniz."

Dememle hocanın 'dışarııı' şeklinde cırlaması bir oldu.

Ben çıkmayınca hoca saçımdan tutup beni kaldırmaya çalıştı.

"Lan sarı yelloz ebenin belasını yaptırma bana çek hemen o elini!"

Hoca

"Hemen müdürün odasına!"

Ve benden karnına bir tekme yer. Geriye doğru savrulduğu için Dengesini kaybedip yere düştü.

"Müdürün odasında bekliyorum. Ve neymiş İDİL GECE 'YE ASLA VE ASLA NE YAPMASI GEREKTİĞİ SÖYLENMİYCEKMİŞ!!!!"

Dedim ve havalı bir şekilde sınıftan çıkışımı gerçekleştirdim ve  geri döndüm sınıftakileri de biraz korkutalım değil mi?

Sınıfa girdim ve tam ortada durdum.

"EĞER GÜLMEYİ KESMEZSENİZ SİZE DE AYNISI OLUR!!"

Dedim. Arkadan bir çocuk kahkaha atmaya başladı.

Yakışıklıydı ve acayip kasları vardı.

"Demek bana meydan okuyan biri var he??"
Dedim aşırı bir cool lukla.

Bayan Mafya!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin