Güneş 9. Sınıf Ufuk ise 11. Sinif bir öğrenci. Güneş öğle yemeği arasında en yakın arkadaşı Mira ile büyüklerin bulunduğu katta dolaşıyorlarken 11 lerden tanıdığı kizlarla karşılaşırlar. Sohbet etmeye başlarlar bu kızlar kahve falı bakmak için Güneşe sorarlar. Güneş kahve fincanlarını eline alır kahve falı sallamaya başlar. Yeşil gözlü kumral bir çocuk gorunuo der sallar. Bu arada bu kızların kankası Ufuk gelir. Yeşil gözlü kumral. Herkes çok sasirir. Hep bir agizdan gülerler. Güneş çok şaşırır ve bu salladigi falın tuttugunu görür. Şaşkınlıktan Ufuğa gözün hangi renk diye soracağına yeşil hangi renk diye sorar. Bu olaya da gülerler. Daha sonra Güneş ve Mira bizim ders başlıyor gitmemiz gerek diyerek kizlari öpüp kendi katlarına inerler. Güneş her ne kadar da inkar etse de Ufuktan etkilenir. Fakat farkına varmaz. Mira ise Güneşle dalga geçer yeşil hangi renk diyerekten. Bu arada Güneş yurtta kalır. Okul çıkışı yurda giden Güneş hala olayin etkisindedir. Acaba bu tesadüf ileride basina neler getirecek. Güneş ders çalıştıktan sonra uyumak için yatagina uzanir. Daha birinci dönemde olan Güneşin hayatinda hic bir olay gerçekleşmez asıl olaylar ikinci dönemde başlar. Çocuktan hoslandiginin farkina bile varmayan Güneşin öyküsü ikinci dönem başlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik Aşk
Teen FictionSizlere sunacağım kitabımda platonik aşkı anlatacağım iyi okumalar..