Güneş sonunda evine varir. O çok özlediği ailesine kavuşur. 2 hafta boyunca ailesiyle keyif çatar. Ufuk'a olan begenisinden haberdar bile değil aklina bile gelmiyor cocuk. Okulun baslamasina iki gün vardir. Güneş otobüse biner ve okulu için memleketinden uzaklaşır. Yurda gelen Güneş arkadaşlarıyla hasret giderirler. Pazartesi olur Güneş okula gider günleri çok güzel geçer. Güneş bir hafta iki hafta üç hafta derken bir sürü haftayi geride birakir. Bu gün günlerden cuma Güneş haftanin son günü diye çok sevinclidir. Okuldan geldiği gibi yatmayi düşünür sonunda okul bitiş zamani gelir güneş yurda gelir. Pijamalarini giyinir telefonunu eline alir ve yatagina uzanir. İnstagram da gezinir. Gezinirken birine denk gelir. Kişilerden Ufuk'a denk gelir. İçinden eğer gizli hesap degilse stalk yapayim der ve Ufuk'un duvarina girer. Gizli hesap olduğu için hiç bir şey görmez. Güneşin telefonu eski olduğundan sürekli kasar yanlişlikla takip isteği gönderir ama kendi isteğiyle gondermediginden isteği geri alir. Daha sonra instagramdan çıkış yapar ve uyur. Uyandığı zaman ilk isi instagrama girmek olur. İnstagrama girdiği gibi bir takip isteği görür ve o kişinin Ufuk olduğunu görür. Güneş çok heyecanlanır..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik Aşk
Roman pour AdolescentsSizlere sunacağım kitabımda platonik aşkı anlatacağım iyi okumalar..