➡4➡

62 8 2
                                    


Arra keltem, hogy a fejem mellett az éjjeli szekrényemen a telefonom rezeg.

-Arrrgghh ki a franc lehet az ilyenkor?- morogtam miközben a telefonom kijelzőjére pillantottam.

„Kinga baba❤" . Állt a kijelzőn egy képpel a neve alatt. Emlékszem ezt a képet akkor csináltam róla amikor teljesen gel volt pörögve. Még azon is röhögött, hogy kukac.
Elmélkedésemből az a gondolatt szakított ki, hogy fel is kéne vennem a telefont. Így hát elhúztam az ujjam a zöld kis telefon felé.

-Hello Kinga!Elmondanát miért kell basztatni......öhmmm...05:30-kor?-kérdezztem akadozva.

-Khmm....te vagy So?-kérdezte egy mély rekedtes hang a vonal másik feléről. Nagyon ismerős volt a hangja de nem tudtam kihez tartozik.

-Igen...Ki kérdezi?-kérdezte kiváncsian. Már nem is vagyok annyira álmos.

-Én vagyok az, Harry. Ha így rémlik. Na a lényeg. Kinga tegnap elment veled abba az egyetemi buliba, és miután te eltüntél és nem talált felhívott részegen és kérdte hogy vigyem haza. Mikor oda értem még rosszabb állapotban volt.
Felhivtam a mentőket akik be is vitték a korházba. Kábitoszert és valami furcsát találtak a gyomrában. Most éppen vizsgálják.
Csak gondoltam szólok.
Elhozhatlak ide mert én már egy ideje itt vagyok és....

-Úram isten. Bassza meg. Ez mind az én hibám. Azzonnal ott vagyok- mondtam határozottan.

-De....-mondta de félbeszakítottam azzal, hogy lecsaptam a telefont. Sietősen elkezdtem öltözni, és elrohantam a buszmegállóhoz.
Már a buszra vártam amikor elkezdtem gondolkodni.

Visszaemlékezés:

„Miután elindultunk a sulitól elkezdtünk hülyeségeken vitatkozni Mark-al, pl hogy a csokis vagy az epres fagyi a jobb.
Elmentünk Lisáért, aki már kicsattant az örömtől, hogy elmegyünk eggyütt abba a buliba.
Én csak mosolyogtam eggyet mire megkérdezte, hogy mi a baj.
Csak egy fejrázással válaszoltam.
Miután haza mentünk és ettünk Lisa elrángatott egy plázába. Elég UNCSI volt.
Először találtunk Lisának egy arany flitteres „ruhát" ami....khm......mondjuk azt hogy szinte nem takart semmit.
Ha nem ismerném azt mondanám, hogy egy sztriptízes „lány". De mivel ismertem Lisát, aki úgyszint undorodott az ilyen fajta munkától, nem mondtam ilyet.
Legalább a bátyámnak jó estélye lessz.

Ezután nekem is találtunk egy fekete hátnál kivágott ruhát ami úgyszint elég apró volt számomra, de Lisa elmondása szerint annyira dögös voltam benne, hogy még egy növény is velem tartana.
De azért nem volt annyira kivágott mint Lisáé. Hál istennek.

Mikor már azt hittem végeztünk Lisa még mindenféle csicsás dolgot is összeszedett mondván, hogy kiegészítőkből sosem elég. Miután ezzel is megvolt haza indultunk legnagyobb örömömre.
Lisa ragaszkodott ahoz hogy ő sminkeljen ki, ezért a végeredmény egy elég durva fekete füstös szem smink lett.
Ő egy arany csillámos sminket csinált ami nagyon illett a ruhájához. Az ő haja egyenesen omlott le a válláról, az enyém pedig nagyobb loknikban. Ragaszkodott hozzá, hogy vegyek fel magassarkút, ezért rám adott egy feketét. Hát nem volt kicsi a sarka. Jobb ha így mondom. Ő is fel vett egy ilyet csak az övén arany díszítések voltak. Így hát el is indultunk.
Mivel rávettem Kingát, hogy ő is velünk jöjjön felvetttük őt útközben, kocsival.
Az út nagyjából csenben telt azon kívül, hogy fél óráig azt ecsetelte, hogy milyen jó pasi Harry és nagyon szeretné ha megismerném.
Kb 35 perc allatt meg is érkeztünk. Már az utca másik feléről lehetett a zenét hallani.

Általában jól bírtam a hangos zenét vagy a zajt, de ez most nagyon hangos volt. Kibaszott hangos.
Mark, miután kiszáltunk bezárta a kocsit és Lisát kézen fogva elindultak a KÁOSZBA.

BÁRÁNYKÁM /H.S/Where stories live. Discover now