•?((¯°·._.• ???'ѕ pov •._.·°¯))؟•
му єуєѕ ωι∂єη ωιтн αηтιcιραтιση αѕ у/η ωαѕ gσιηg тσ кιѕѕ тнαт ѕкєℓєтση ƒяσм єαяℓιєя ωнιℓє ℓυηα αη∂ cα∂єηcє ωєяє ƒυѕѕιηg σνєя тσ gєт α вєттєя νιєω.
"wιll yoυ тwo ѕтop мovιng ѕo мυcн?!ι can'т ѕee wнaт'ѕ нappenιng clearly!"ι wнιѕpered yelled вυт тнey ѕтιll conтιnυed on anywayѕ aѕ ι groaned ғroм dιѕcoмғorт ғroм тнe craмped υp ѕpace oғ тнe вυѕнeѕ.
"мove a lιттle тo тнe leғт wιll ya cadence?!ι'м pracтιcally gonna geт eхpoѕed wιтн yoυ ѕqυιrмιng lιĸe a worм!"lυna wнιѕpered yelled aт candence and тrιed тo ѕнove нer away вυт ғaιled.
"wнaт?!yoυ're geттιng all тнe ѕpace wιтн yoυ carryιng тнaт ѕтυpιd pѕp all тнe тιмe!"cadence wнιѕpered yelled вacĸ aт нer wнιle adjυѕтιng тнe lenѕeѕ oғ тнe caмera.
"ѕтop ιт!тнe вoтн oғ yoυ!can yoυ gυyѕ pleaѕe jυѕт ѕтay qυιтe ғor a ғew мιnυтeѕ ѕo we coυld ѕee тнeм clearly?!"тнey вoтн ғlιncнed вacĸ вy тнe ѕυdden мy ѕpιĸe oғ anger тнen jυѕт ѕтayed ѕιlenт aғтer тнaт.
ι яσℓℓє∂ му єуєѕ σνєя αη∂ ραуιηg вαcк αттєηтιση тσ тнєιя cσηνєяѕαтιση. ωнєη у/η gσт cℓσѕєя тσ тнє ѕкєℓєтση,ι ѕqυєαℓєѕ αℓσηg ωιтн cαη∂єηcє ωнιℓє ѕнє мσνє∂ нєя cαмєяα cℓσѕєя тσ тнєм ωнιℓє ℓυηα ∂ι∂η'т cαяє∂ αт αℓℓ αѕ ѕнє ρℓαує∂ 'gσ∂ σƒ ωαя' ιη нєя ρѕρ cσηѕσℓє.
"нere ιт coмeѕ!"cadence and ι ѕιмυlтaneoυѕly ѕaιd aѕ тнe ѕĸeleтon waѕ тнιnĸιng тнaт нe'll goιng тo geт a ĸιѕѕ ѕoon вυт lυna ѕυddenly goт oυт oғ тнe вυѕн and goιng тowardѕ тнeм.
'ωнαт ιη тнє ηαмє σƒ нєανєηℓу cєℓєѕтιαℓ ѕαкє αяє уσυ ∂σιηg,ℓυηα?'ι мєηтαℓℓу ѕcяєαмє∂ ιη αηgєя αѕ cα∂єηcє ωαѕ gσιηg тσ gσ αƒтєя нєя вυт ι qυιcкℓу ρυℓℓє∂ нєя вαcк ιηтσ тнє вυѕн.
•?((¯°·._.• error'ѕ pov •._.·°¯))؟•
¡ ß|µ$h€ð ð€€Þ|ÿ wh€ñ $h€
$|¤w|ÿ g¤t ¢|¤$€® t¤ m€,mÿ
ß®€ªth¡ñg h¡t¢h¡ñg µÞ ªñð
$w€ªt f¤®m¡ñg ¡ñt¤ mÿ $kµ|| ª$ ¡ |¤¤k€ð ªt h€® €ÿ€$."ι ѕee yoυ're qυιтe agιтaтed ғor ѕoмeтнιng тo нappen,error. ι wonder wнaт ιт ιѕ?"ѕнe тeaѕed aѕ мy eye ѕocĸeтѕ wιden and glιтcнιng geттιng мore worѕe тнan earlιer.
"ι-ι-υмм...err...ι'м noт eхpecтιng ғor ѕoмeтнιng aт all-?!?!?!"a ѕυdden ғeelιng oғ ғorce вeнιnd мe тнaт caυѕed мy вody тo мove ғorward тнen ғace landιng on ѕoмewнere...ι dιdn'т qυιтe eхpecтed тo вe нoneѕт.
ɨ Ќɨ$$€ď h€я...๏ɲ ţh€ ℓɨρ$...๏ɲ ţh€ ℓɨρ$!!!!ɨ ώą$ɲ'ţ я€ąď¥ ƒ๏я $๏ʍ€ţhɨɲg ℓɨЌ€ ţhɨ$ $๏ hąρρ€ɲ ¥€ţ ɨţ jµ$ţ ďɨď!h๏ℓ¥ ʍ๏ţh€я ๏ƒ ą$g๏я€!ąʍ ɨ ɨɲ ą ďя€ąʍ ๏я ɨ jµ$ţ ďɨ€ď ąɲď $€ɲţ ąώą¥ ţ๏ h€ąv€ɲ!
"o-oн мy goodneѕѕ!error?!are yoυ oĸay?!error!?error!?"ѕнe waѕ ѕнaĸιng мe υp тo geт вacĸ мy conѕcιenтιoυѕneѕѕ aѕ ι paѕѕed oυт ғroм ѕнocĸ.
•?((¯°·._.• lυna'ѕ pov •._.·°¯))؟•
ι qυιckʅყ ԃιԃ tԋҽ ʝσႦ Ⴆყ ʂԋσʋιɳɠ tԋҽ ʂkҽʅҽtσɳ tσɯαɾԃʂ ყ/ɳ αʂ ι ɯҽɳt Ⴆαck ɯιtԋ cαԃҽɳcҽ αɳԃ ɱყ ʂιʂtҽɾ σɳ tԋҽ Ⴆυʂԋ.
tԋҽყ ɯҽɾҽ Ⴆσtԋ qυιtҽ ʂԋσck tσ ʂҽҽ ɱҽ ԃσιɳɠ ʂσɱҽtԋιɳɠ qυιtҽ υɳʅιkҽʅყ σf ɱҽ tσ ԃσ αʂ cαԃҽɳcҽ ʂυԃԃҽɳʅყ ʝυɱρҽԃ συt fɾσɱ tԋҽ Ⴆυʂԋ αɳԃ ԋυɠɠιɳɠ ɱҽ tιɠԋtʅყ.
"oмg!тнaт waѕ тнe вeѕт тнιng ι've ever ѕeen ғroм yoυ,lυna!!!!good joв ιn мaĸιng тнe мoмenт wayyyyy мore eaѕιer!"cadence ѕмιled wιdely aт мe aѕ мy ѕιѕтer joιned ιn тнe нυg.
"тнaт'ѕ ιт ғor now. leт υѕ go now вeғore y/n ѕeeѕ υѕ ѕpyιng on нer."тнey вoтн nodded ιn agreeмenт and opened a porтal вacĸ тo υnderтale.
YOU ARE READING
вυттεяғℓү σvεя үσυя sнσυℓ∂εя(αυ υη∂εятαℓε x яεα∂εя)
FanficThere's more to this book so I don't think a mere description would do... Edit: I am changing this to a 'All character' now so it's not just the Sanses...possibly Papyruses or others as well. Updates: Chapter-Depending how it will be finished every...