Flashback
Sarı saçlı kız, uzun bir zaman sonra annesini görmek için hastaneye gelmişti. Asansörden çıktı ve annesinin olduğu bölüme ayaklarını seke şeker gitmeye başladı. Yoldan geçen hastalar ve hasta yakınları küçük kıza gülümsüyor, karşılığında mükemmel bir ödül kazanıyorlardı; Küçük kızın gülümsemesini.
Kız annesinin yattığı odanın karşısına geldiğinde bir saniyeliğine duraksadı. Gülümsemesini genişletti ve derin bir nefes aldı. Kapı kulpuna zar zor yetişip kapıyı açtı.
"Anne! Ben geldim!" Kız annesinin yattığı yatağa yaklaştı ve serum takılmış elin üzerine koydu elini. Küçük kızın annesi gülümsedi ve kafasını çevirdi.
"Bana geleceğini haber vermedin, Lucy." Kız göz devirdi. "Ama anne, eğer söyleseydim sürprizi kaçardı." Kadın gözlerini kapattı.
"Senin okul saatin değil miydi?" Kız annesinin elinin üzerindeki elini çekti ve sahte bir şekilde öksürdü. "Hastayım." Annesi zar zor kahkaha attı. "O halde seni de hastaneye yatıralım." Kız korkuyla gözlerini araladı.
"Hayır! Hasta değilim, istemiyorum." Gözlerini kaçırdı. O sırada kendisini gelerek izleyen çocuğu gördü. Tahminen kendisi yaşlarındaydı.
"Ah, bu oda arkadaşım Natsu. Seninle aynı yaşta Lucy." Kız biraz bakıp gülümsedi.
"İyi anlaşalım, Natsu!"
(04.12.2015)