Dedicat lui AlisAlicee
Ma scol de dimineață și aștept ca mama sa vina și sa ma ierte. În zadar. Intru pe telefon și ma orientez cumva sa ies din casa. Dar cum? Xander! (Porecla lui) Trebuie sa evadez din cușca asta luxoasa și seaca în același timp.
"TE ROG AJUTA-MA! VREAU SA IES DIN CASA PE FURIȘ! SALVEAZA-MA!"
Nu înțeleg de ce nu răspunde! Este obligat sa răspundă! Doar suntem...Ce suntem? Decât prieteni. De ce ma alarmeze atât?! Doar n-o sa vina! E numai vina mea! Îmi fac aluzii. Ma pun înapoi în pat. Sigur se distreaza cu o alta tipa acum. Mai frumoasa ca mine. Bate cineva în geam. Ma duc sa vad cine e:
-Xander?!
-In carne și oase.
-Multumesc!
-Shhhhh! Sa nu audă ai tai! Unde vrei sa mergem?
-Nu știu, dar departe de casa!
-Okay!
-Sari geamul!am spus eu.
-Hai pe aici! Și am plecat.
Am ajuns la o cabana. Nu e nimeni în ea. Am zis sa stam aici un timp. Mana sigur nu știa ca sunt plecata. Asa ca trebuie sa închid telefonul. Xander, a plecat sa își facă un dus, iar eu stau pe canapea și beau un ceai. Eram îmbrăcată într-un pulover roz și gros și lung la mâneci încât îmi acoperea toată mana. Era o priveliște minunata. În sfârșit, Melanie era în viata, alături de persoana pe care chiar o..."O..."?!
Cum sa zic asta! Ce am? Și oricum sunt mare și sunt libera acum! Asa ca am și eu sentimentele mele.
-Continua te rog!
Aoleu! Gândeam cu voce tare! Of! Mi s-a mai întâmplat odată. Ce toanta sunt, mi-am zis.
-O...plac ca sa prietena . Cum îmi ești tu!
I-am zis lui Xander, pentru ca nu știu cat de repede și-a făcut dusul ala ca m-a auzit de după ușă.
-Melanie? Ești bine?
Ma apucase amețeala.
-Da, da sunt bine! Stai liniștit! Tu ți-ai făcut atât de repede dusul?
-Da. Ma gândeam sa trecem pe la ai mei, mâine!
-OK...asa îmi cunosc și eu socr...părinții prietenilor mei, de ce nu?
-Ok...??
L-am dus în eroare. Ce ma fac?!Va urma...
Dacă v-a plăcut și acest capitol, dați un vot!! Dacă vreți și aveți idei sa le pun în aplicare, trebuie sa imi dati Follow și comm cu ideea "voastra"!♡ Pentru dedicație (tag) aștept un comentariu cu părerea ta despre carte. Adică dacă le vrei pe amândouă și idee și dedicație (tag) comentariu cu părerea ta despre cartea mea și ideea dorita de tine!♡
CITEȘTI
Opusi... #1
Romance(C) : @Denisa9Mary E super coperta!! Va recomand!!Doi...indragostiti...nu se lasa...si continua sa lupte pentru destinul lor. Singurul lucru care ii face sa se apropie si mai mult este Emel. Cine este Emel? Veti afla mai multe daca cititi!