Prvá kapitola

36 4 4
                                    

Idem na policajnú stanicu ,,No Leo prečo ste bol zatknutý??," spýtal sa policajt. ,,Ja ani neviem," zamračil som sa. ,,a ako sa volate?" spýtal som sa ,,Som..." Ani to nedopovadal a skončili sme na streche auta. Nič som si nepametal asi som sa riadne udrel do hlavy a teraz som sa nemohol ani pohnúť. Cítil som bolesť nohy asi ju mám zlomenú. No musím sa od tiaľto dostať a hlavne neviem čo sa stalo. Mohol by som vykopnúť okno aby som sa dostal von. Konečne som sa dostal von. ,,Oh BOŽE pane ste v poriadku?" kričal som na policajta.

Policajt sa zmenil na wolkera a začal ísť po mne, ale mal som štastie vedla mňa bola zbraň. Chitil som ju a zamieril som s ňou naňho a podarilo sa mi to.

,,Ale nie! všade okolo mňa su wolkery!" utekal som ku stene a snažil sa ju preliasť, no podarilo sa mi to až na druhý pokus. Za stenou bol dom a ešte na strome bol dom. Vošiel som dnu a uvidel som fotky rodiny a vysielačku. Išiel som do kuchine či tam nenájdem niečo na jedenie. Tajný zvuk ,, Hhhhhhh" otočil som sa a zamnou bol wolker tak som sa zlakol až sa mi šmiklo a ja som skončil na zemi. Rýchlo som zobral nôž a snažil som sa ho bodnúť do hlavy. Ale keď som sa postavil zrazu som zbadal velké kladivo, zobral som ho a už wolkera nebolo.

Podišiel som ku vysielačke a začal som do nej hovoriť: ,,Halo je tu niekto?" z vysielačky sa ozýval šum a po chvilke aj tajný hlas ktorý mi pripomína male dievčatko ,,Áno ja som tu volám sa Klementínka." ,,Ahoj ja som Leo, kde si?" z vysielačky sa ozval tichí hlas a Klementínku som skoro nepočuel, skôr som počul strom.

Pozrel som sa na strom a uvidel som ako mi dievčatko máva. Prišiel som ku stromu a opýtal som sa jej prečo sa skrýva na strome, ona sa namňa podusmiala a povedala ,, Wolkery nevedia šplhať." Začali sme sa smiať a vtom smiechu sme započuli dva vystreli.

,,Č- čo to bolo?" ozvala sa vystrašene Klementínka.

Pokrútil som hlavou aby som nás neprezradil a pomaly sme sa približovali k bráne. ,,Hej ty si živý?" vykríkol jeden chlap s veľmi hrubím hlasom. ,, Áno som," Klementínka išla za mnou so zatajeným dychom veľmi sa bála. Opýtal som sa či nepotrebujú pomôcť hrubý hlas na mňa zakriča áno. Pribehol som k autu a začal som doň tlačiť. Po chvilke motor naskočil a všetci sme naskočili do auta a nechali sme sa odviesť na farmu.

Valika

Je to zaujímavé??
Mám urobiť ešte episody??

ApokalipsaWhere stories live. Discover now