Ziua 12

1.5K 102 2
                                    

~Suna telefonul~

-Ce mai vrei?

-Spune-mi Edward!

  Sincera sa fiu m-a luat putin prin surprindere faptul ca mi-a zis cum il cheama.

-De ce m-ai sunat,Edward?-spun punand accent pe numele sau-

-Te-am sunat pentru ca am vrut sa iti spun ca m-am despartit de ea.

-De ce ai facut asta?
Din cauza mea?-spun cu o voce trista,nu voiam sa se desparta si cu atat mai mult din cauza mea-

-Defapt,am prins-o sarutandu-se cu altcineva.

-Imi pare rau!

-E mai bine asa...

-Cum poti spune asta?

-Daca nu se intampla asta nu mai aveam sanse cu tine..

-Oricum nu avem nici o sansa..

-De ce?

-In primul rand nu stiu nimic despre tine in afara de numele tau iar in al doilea rand m-ai mintit din prima clipa in care m-ai sunat,nu pot sa accept ca intr-o zi m-ai putea rani din cauza minciunii.

-O sa afli mai multe lucruri despre mine pe parcurs,cat despre chestia cu mintitul,imi pare extrem de rau si iti promit ca nu se va mai intampla!

-Nu pot fii sigura de asta!

-O sa iti demonstrez!

-Bine

-Noapte buna frumoaso!

Inchid telefonul si incerc sa imi fac o parere despre el dar nu reusesc sa imi fac nici macar una,cert este ca anonimul asta a reusit sa ma faca sa simt ceva pentru el,cuvintele frumoase spuse de el adevarate sau nu mi-au intrat in cap.Nu stiu ce s-a intamplat,eu nu eram asa,este clar,ceva s-a intamplat cu mine de cand ne-am mutat aici,in New York.
As vrea sa revin la vechea eu pentru ca stiu ca daca voi continua asa voi ajunge sa sufar din cauza asta.

Apel de la un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum