1 část

837 20 0
                                    




To jsem já 16 letá Merry, bruneta s hnědýma očima. Mám sestru Christin je jí 5let a je strašně rozkošná, výhoda je ,že nemusí na tábor jako já . Už několikrát jsem byla na táboře a už mě to tam nebaví, nechci už tam jezdit ale moji rodiče mě tam posílají. Myslí si totiž že jsem závislák na mobilu. Ale výhodá táborů je ,že tam poznávám nové lidi z posledního tábora mám kamarádku Lisu jsme stále v kontaktu a občas se vídáme. Je vtipná a hodně klukům se líbí což já ne . Začaly prázdniny a zítra odjíždím na tábor budu na něm 14 dní průměrná doba. Jsem lína si zbalit. Mamka na mě volá Mery už jsis sbalila ? už jdu na to mamíí hned to bude . Takže musím se vychopit a jít balit. Problém je v tom že nevím moc co asi 1 plavky, spodní prádlo, trika,tílka,kratasy,legíny,hygienu atd...Do večera zbývají asi 3 hodiny. Sejdu se ze svoji nejlepší kámoškou Stef. Jsme kámošky už od dětství jen je škoda že nemůže jet semnou. Sešli jsme se v kavárně. Ahoj Stef ,čau Merry tak co podniknem ? dáme si kafe a zákusek ? dobrý nápad. Těšíš se na tábor Merry ? Netěším , škoda že nemůžeš semnou. Jo je to škoda ale víš že jezdím vždycky na 2 týdny na dovolenou . Jo vím snad příště někdy. Povídaly jsme si až jsem si všimla že je 7 hodin ,že už bych měla pomalu jít domů . Když jsem přišla domů sedla jsem si do kuchyně probrala s mamkou ještě nějaké věci ohledně tábora a navečeřela se. Šla jsem do svého pokoje mámé je totiž oddělené za což jsem vděčná . Napustila jsem si vanu a užívala si pocit relaxu. Po vaně jsem si oblíkla pyžamo a lehla do postele. Do 15 min. jsem usla. Ráno v 6 hodin mi zazvonil budík . Jak já ten jeho zvuk nesnáším. Vstanu zajdu se do kuchyně nasnídat, mamka sedí u stolu a pije kafe když mě viděla řekla dobré ráno odpověděla jsem jí . Po snídaní jsem šla do koupelny se lehce nalíčit, bylo teplo tak jsem si na sebe dala kratasy a bílá croptop. Než jsem se oblékla a udělala si ranní hygienu už bylo 7 čas vyrazit k busu který mě odveze na tábor. Mamka mě odvezla k busu protože tatka už byl v práci . Rozloučila jsem se a musím uznat že mi bude chybět Christin a Stef . Ale zvládnu to . Posadila jsem se do busu na volné místo dala si sluchátka.

TáborKde žijí příběhy. Začni objevovat